Amb motiu d'aquest canvi Editorial CEP posa a la seva disposició una edició revisada del temari que serà vàlid per a les pròximes convocatòries.
Elaborats per professionals relacionats amb l'àmbit educatiu aquest material sens dubte suposarà una gran ajuda per als opositors que desitgen preparar el seu accés a la funció docent.; TEMA 23 TEMA 24 TEMA 25 TEMA 26 TEMA 27 TEMA 28 TEMA 29 TEMA 30 TEMA 31 TEMA 32 EMA 33 TEMA 34 TEMA 35 TEMA 36 TEMA 37 TEMA 38 TEMA 39 TEMA 40 TEMA 41 TEMA 42 TEMA 43 TEMA 44
LA FORÇA COM A CAPACITAT FÍSICA BÀSICA. CONSIDERACIONS TEÒRIQUES. TIPUS DE FORÇA. TRACTAMENT I CRITERIS PER AL DISSENY DE TASQUES PER AL SEU DESENVOLUPAMENT EN EL MARC ESCOLAR.
EL SISTEMA MUSCULAR. ESTRUCTURA I FUNCIONS. CARACTERÍSTIQUES PARTICULARS DEL PERÍODE EVOLUTIU CORRESPONENT A L'ETAPA. CONSIDERACIONS A TENIR PRESENTS A LA CLASSE D'EDUCACIÓ FÍSICA
LA VELOCITAT COM A CAPACITAT FÍSICA BÀSICA. CONSIDERACIONS TEÒRIQUES. TIPUS DE VELOCITAT. TRACTAMENT I CRITERIS PER AL DISSENY DE TASQUES PER AL SEU DESPLEGAMENT EN EL MARC ESCOLAR
EL SISTEMA NERVIÓS. ORGANITZACIÓ DEL SISTEMA NERVIÓS. NIVELLS DE FUNCIONS. CARACTERÍSTIQUES PARTICULARS DEL PERÍODE EVOLUTIU CORRESPONENT A L'ETAPA. CONSIDERACIONS A TENIR PRESENTS A LA CLASSE D'EDUCACIÓ FÍSICA
LA FLEXIBILITAT COM A CAPACITAT FÍSICA BÀSICA. CONSIDERACIONS TEÒRIQUES. TIPUS DE FLEXIBILITAT. TRACTAMENT I CRITERIS PER AL DISSENY DE TASQUES PER A LA SEVA APLICACIÓ EN EL MARC ESCOLAR
EL SISTEMA OSSI-ARTICULAR. ESTRUCTURA I FUNCIONS. CARACTERÍSTIQUES PARTICULARS DEL PERÍODE EVOLUTIU CORRESPONENT A L'ETAPA. CONSIDERACIONS A TENIR PRESENTS A LA CLASSE D'EDUCACIÓ FÍSICA
L'AGILITAT COM A CAPACITAT RESULTANT. TRACTAMENT I CRITERIS PER AL DISSENY DE TASQUES PER AL SEU DESENVOLUPAMENT EN EL MARC ESCOLAR. ASPECTES FISIOLÒGICS IMPLICATS
LES QUALITATS MOTRIUS: CONCEPTE I CLASSIFICACIÓ. LA COORDINACIÓ I L'EQUILIBRI COM A ASPECTES QUALITATIUS DEL MOVIMENT. MÈTODES I SISTEMES PER AL SEU DESENVOLUPAMENT. EVOLUCIÓ EN EL DESENVOLUPAMENT MOTOR DELS ALUMNES I LES ALUMNES D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA
LES HABILITATS BÀSIQUES. CONCEPTE, CLASSIFICACIÓ I ANÀLISI. EVOLUCIÓ EN EL DESENVOLUPAMENT MOTOR DELS ALUMNES I LES ALUMNES D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA. FUNCIÓ EN EL CURRÍCULUM D'EDUCACIÓ FÍSICA PER A L'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA
LA RESPIRACIÓ COM A CONTINGUT EN L'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA. BASES PSICOFISIOLÒGIQUES. MECÀNICA DE LA RESPIRACIÓ I FASES O TIPUS DE LA MATEIXA. INFLUÈNCIA DELS RITMES RESPIRATORIS EN L'ACTIVITAT FÍSICA. DISSENY D'ACTIVITATS I UBICACIÓ DE LES MATEIXES PER AL SEU TRACTAMENT EN EL CONTEXT ESCOLAR
LA RELAXACIÓ COM A CONTINGUT ESPECÍFIC EN L'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA. ANÀLISI DE TÈCNIQUES. ASPECTES PSICOFISIOLÒGICS IMPLICATS, VALOR EDUCATIU DE LES MATEIXES I DIRECTRIUS PER AL SEU TRACTAMENT EN EL MARC ESCOLAR
L'ESPORT COM A FENOMEN SOCIAL I CULTURAL. CONCEPTE I TRACTAMENT PEDAGÒGIC: CARACTERÍSTIQUES PER CONVERTIR-SE EN FET EDUCATIU
L'APRENENTATGE ESPORTIU EN EL MARC ESCOLAR. CARACTERÍSTIQUES. MODELS D'ENSENYAMENT: FASES EN EL SEU ENSENYAMENT I APRENENTATGE
ELS ESPORTS INDIVIDUALS. ASPECTES TÈCNICS, TÀCTICS I REGLAMENTARIS. EXEMPLIFICACIONS SOBRE ALGUNS ESPORTS
ELS ESPORTS INDIVIDUALS COM A CONTINGUT D'ENSENYAMENT EN EL CURRÍCULUM DE L'ÀREA. INTENCIONS EDUCATIVES I D'APRENENTATGE, POSSIBLES ADAPTACIONS I ORIENTACIONS PER AL SEU TRACTAMENT DIDÀCTIC
ELS ESPORTS D'ADVERSARI. ASPECTES TÈCNICS, TÀCTICS I REGLAMENTARIS. EXEMPLIFICACIONS SOBRE ALGUNS ESPORTS
ELS ESPORTS D'ADVERSARI COM A CONTINGUT D'ENSENYAMENT EN EL CURRÍCULUM DE L'ÀREA. INTENCIONS EDUCATIVES I D'APRENENTATGE, POSSIBLES ADAPTACIONS I ORIENTACIONS PER AL SEU TRACTAMENT DIDÀCTIC
ELS ESPORTS COL?LECTIUS. ASPECTES TÈCNICS, TÀCTICS I REGLAMENTARIS. EXEMPLIFICACIONS SOBRE ALGUNS ESPORTS
ELS ESPORTS COL?LECTIUS COM A CONTINGUT D'ENSENYAMENT EN EL CURRÍCULUM DE L'ÀREA. INTENCIONS EDUCATIVES I D'APRENENTATGE, POSSIBLES ADAPTACIONS I ORIENTACIONS PER AL SEU TRACTAMENT DIDÀCTIC
RECREACIÓ I TEMPS LLIURE: CONCEPTE I EVOLUCIÓ. ELS JOCS ESPORTIU-RECREATIUS: ASPECTES EDUCATIUS DELS MATEIXOS I LA SEVA CONTRIBUCIÓ AL CURRÍCULUM DE L'EDUCACIÓ FÍSICA
ELS JOCS I ESPORTS TRADICIONALS I POPULARS: CONCEPTES I CLASSIFICACIONS. VALOR CULTURAL I EDUCATIU DELS MATEIXOS
EL JOC: TEORIES I CARACTERÍSTIQUES DEL MATEIX. EL JOC COM A ACTIVITAT FÍSICA ORGANITZADA. ESTRATÈGIES DEL JOC. EL JOC COM A CONTINGUT DE L'EDUCACIÓ FÍSICA I COM A RECURS DIDÀCTIC. ELS JOCS MODIFICATS.
EL COS I EL MOVIMENT COM A ELEMENTS D'EXPRESSIÓ I COMUNICACIÓ. ELEMENTS FONAMENTALS DE L'EXPRESSIÓ: L'ÚS TÈCNIC I SIGNIFICAT DE LA INTENSITAT, TEMPS I ESPAI DELS MOVIMENTS. TRETS CARACTERÍSTICS DE LES MANIFESTACIONS EXPRESSIVES CORPORALS I EL SEU VALOR EDUCATIU