Amb motiu d'aquest canvi Editorial CEP posa a la seva disposició una edició revisada del temari que serà vàlid per a les pròximes convocatòries.
Elaborats per professionals relacionats amb l'àmbit educatiu aquest material sens dubte suposarà una gran ajuda per als opositors que desitgen preparar el seu accés a la funció docent.; TEMA 46 TEMA 47 TEMA 48 TEMA 49 TEMA 50 TEMA 51 TEMA 52 TEMA 53 TEMA 54 TEMA 55 TEMA 56 TEMA 57 TEMA 58 TEMA 59 TEMA 60 TEMA 61 TEMA 62 TEMA 63 TEMA 64 TEMA 65
LA DANSA COM A MANIFESTACIÓ EXPRESSIVA I DE COMUNICACIÓ. EVOLUCIÓ DE LA DANSA. DANSA TRADICIONAL. DANSA MODERNA. POSSIBLES ADAPTACIONS AL CONTEXT ESCOLAR
LA DRAMATITZACIÓ: EL LLENGUATGE DEL GEST I LA POSTURA. TÈCNIQUES BÀSIQUES. POSSIBLES ADAPTACIONS AL CONTEXT ESCOLAR
ACTIVITATS EN EL MEDI NATURAL. TIPUS, CLASSIFICACIONS I RECURSOS. ORGANITZACIÓ D'ACTIVITATS FÍSIQUES EN LA NATURA
L'ORIENTACIÓ EN EL MEDI NATURAL. CONCEPTES I RECURSOS PER A L'ORIENTACIÓ. ORIENTACIÓ I ACTIVITAT FÍSICA: JOCS I ACTIVITATS D'ORIENTACIÓ
NUTRICIÓ I ACTIVITAT FÍSICA. METABOLISME BASAL I CALORIES. TIPUS D'ACTIVITAT FÍSICA I DESPESA ENERGÈTICA. LA DIETA EQUILIBRADA: ASPECTES QUANTITATIUS I QUALITATIUS DE LA DIETA
ASPECTES PREVENTIUS EN LA PRÀCTICA D'ACTIVITAT FÍSICA I ACTUACIÓ EN ACCIDENTS ESPORTIUS. LESIONS MÉS FREQÜENTS RELACIONADES AMB EL SISTEMA LOCOMOTOR: PRIMERS AUXILIS
LA POSTURA CORPORAL I LES SEVES PATOLOGIES: IMPLICACIONS EN EL DESENVOLUPAMENT DE L'ADOLESCENT. PREVENCIÓ I TRACTAMENT EN EL MARC ESCOLAR
SALUT I ACTIVITAT FÍSICA. EFECTES POSITIUS I CONTRAINDICACIONS DE L'ACTIVITAT FÍSICA EN LA SALUT I QUALITAT DE VIDA
L'APRENENTATGE MOTOR: EVOLUCIÓ HISTÒRICA I FONAMENTACIÓ TEÒRICA DE LES ACTUALS CONCEPCIONS. MODELS TEÒRICS EXPLICATIUS DE L'APRENENTATGE MOTOR
L'APRENENTATGE MOTOR: FASES DE L'ADQUISICIÓ MOTRIU I FACTORS QUE INFLUEIXEN EN L'APRENENTATGE MOTOR. LA TRANSFERÈNCIA I L'APRENENTATGE MOTOR
EL MODEL DE PROCESSAMENT DE LA INFORMACIÓ: LA PERCEPCIÓ, DECISIÓ, EXECUCIÓ I CONTROL DEL MOVIMENT. REPERCUSSIONS EN EL PROCÉS D'ENSENYAMENT I APRENENTATGE
CONTROL DEL MOVIMENT I RETROALIMENTACIÓ: EL CONEIXEMENT DELS RESULTATS. TIPUS I CARACTERÍSTIQUES DEL CONEIXEMENT DELS RESULTATS. VALOR DEL CONEIXEMENT DELS RESULTATS EN L'APRENENTATGE MOTOR
HABILITATS I TASQUES MOTRIUS: CONCEPTES, CLASSIFICACIONS I ANÀLISI DELS ASPECTES FONAMENTALS PER AL SEU ENSENYAMENT I APRENENTATGE
MÈTODES I ESTRATÈGIES D'ENSENYAMENT EN EDUCACIÓ FÍSICA. TENDÈNCIES I CLASSIFICACIONS. UTILITZACIÓ SEGONS L'ANÀLISI DE LES TASQUES D'APRENENTATGE I LES CARACTERÍSTIQUES DELS ALUMNES I DE LES ALUMNES
L'ENSENYAMENT I APRENENTATGE BASATS EN LA RECEPCIÓ: LA REPRODUCCIÓ DE MODELS. PAPER DEL PROFESSOR I DE L'ALUMNE EN AQUEST ENFOCAMENT DE L'ENSENYAMENT I L'APRENENTATGE
L'ENSENYAMENT I APRENENTATGE BASATS EN EL DESCOBRIMENT. LA RESOLUCIÓ DE PROBLEMES I EL DESCOBRIMENT GUIAT. PAPER DEL PROFESSOR I DE L'ALUMNE EN AQUEST ENFOCAMENT DE L'ENSENYAMENT I L'APRENENTATGE
LES INSTAL?LACIONS PER A L'EDUCACIÓ FÍSICA I EL SEU EQUIPAMENT. CONCEPTES BÀSICS. ORGANITZACIÓ I NORMES PER AL SEU ÚS. L'AUTOCONSTRUCCIÓ DE MATERIALS ÚTILS PER A L'ACTIVITAT FÍSICA
LA INVESTIGACIÓ EN EDUCACIÓ FÍSICA. PARADIGMES QUANTITATIUS I QUALITATIUS D'INVESTIGACIÓ. LA INVESTIGACIÓ-ACCIÓ EN L'EDUCACIÓ FÍSICA.
L'AVALUACIÓ DE LES CAPACITATS FÍSIQUES. TÈCNIQUES, INSTRUMENTS I REGISTRE DE LES DADES. LES PROVES DE CAPACITAT FÍSICA: USOS I VALOR FORMATIU
L'AVALUACIÓ DE LES QUALITATS MOTRIUS (CAPACITATS COORDINATIVES). TÈCNIQUES, INSTRUMENTS I REGISTRE DE LES DADES. LES PROVES DE CAPACITAT MOTRIU: USOS I VALOR FORMATIU
EL MUNICIPI I LA PRÀCTICA D'ACTIVITATS FÍSIQUES. RECURSOS MATERIALS I HUMANS. IMPLICACIONS EN EL CURRÍCULUM DE L'EDUCACIÓ FÍSICA ESCOLAR