Libros > Oposiciones > Colección Cos de Mestres. Pedagogia Terapèutica > Cos de Mestres. Pedagogia Terapèutica. Temari
Portada de Cos de Mestres. Pedagogia Terapèutica. Temari

Cos de Mestres. Pedagogia Terapèutica. Temari

Autor:AA.VV;
Categoría:Oposiciones
ISBN: 9788468132167
Editorial CEP, S.L. nos ofrece Cos de Mestres. Pedagogia Terapèutica. Temari en catalán, disponible en nuestra tienda desde el 24 de Febrero del 2012. Prepárate para tu futuro con este libro y consigue tu puesto de trabajo con este libro de oposiciones, perfectamente adaptado para tu aprendizaje por su cuidado temario y cuidado contenido. Este libro cuenta con un total de 374 páginas , unas dimensiones de 24x17 cm (3ª ed., 1ª imp.).
Leer argumento »

Libros Cos de Mestres. Pedagogia Terapèutica

Ver todas las novedades de libros »

Argumento de Cos de Mestres. Pedagogia Terapèutica. Temari

Amb motiu d'aquest canvi Editorial CEP posa a la seva disposició una edició revisada del temari que serà vàlid per a les pròximes convocatòries.

Elaborats per professionals relacionats amb l'àmbit educatiu aquest material sens dubte suposarà una gran ajuda per als opositors que desitgen preparar el seu accés a la funció docent.;0Tema 1
L'evolució de l'educació especial a Europa en les últimes dècades: de la institucionalització i del model clínic a la normalització de serveis i al model pedagògic.
Marta Linares Alonso.
Mercedes Sánchez Sáinz

Tema 2
L'educació especial en el marc de la LOGSE. El seu desplegament normatiu. El concepte d'alumnes amb necessitats educatives especials.
Marta Linares Alonso

Tema 3
El procés d'identificació i valoració de les necessitats educatives especials dels alumnes i de les alumnes i la seva relació amb el currículum. Decisions d'escolarització. L'avaluació del procés educatiu i criteris de promoció per a aquests alumnes.
Marta Linares Alonso.
Mercedes Sánchez Sáinz

Tema 4
El centre ordinari i la resposta a les necessitats especials dels alumnes i de les alumnes. El Projecte Educatiu i el Projecte Curricular en relació amb aquests alumnes. Les adaptacions curriculars.
Marta Linares Alonso

Tema 5
El centre específic d'Educació Especial: Característiques del Projecte Educatiu i del Projecte Curricular. Referents bàsics i criteris per a la seva elaboració.
Marta Linares Alonso

Tema 6
L'orientació en el procés educatiu dels alumnes i de les alumnes amb necessitats educatives especials. Estructura i organització i funció de l'orientació d'aquests alumnes.
Marta Linares Alonso

Tema 7
Els recursos materials i personals per a l'atenció dels alumnes i de les alumnes amb necessitats educatives especials. Recursos de l'escola. Recursos externs a l'escola. Col?laboració entre serveis específics i serveis ordinaris.
Marta Linares Alonso.
Mercedes Sánchez Sáinz

Tema 8
El mestre d'educació especial. Funcions. Modalitats d'intervenció. Relació del mestre d'educació especial amb la resta dels mestres del centre i amb els Serveis de suport externs a l'escola.
Marta Linares Alonso

Tema 9
La participació de la família en l'educació dels alumnes i de les alumnes amb necessitats educatives especials. Canals de participació. El paper dels pares en la presa de decisions respecte al procés d'escolarització d'aquests alumnes.
Marta Linares Alonso

Tema 10
Els alumnes i les alumnes d'Educació Infantil. Desenvolupament evolutiu en els diferents àmbits: motor, cognitiu, lingüístic, afectiu i social. Alteracions en el desenvolupament.
Marta Linares Alonso

Tema 11
Les necessitats educatives especials en l'etapa d'Educació infantil. La resposta educativa a les necessitats especials d'aquests alumnes en el projecte curricular i en les programacions. Les adaptacions curriculars.
Marta Linares Alonso

Tema 12
Els alumnes i les alumnes d'Educació Primària. Desenvolupament evolutiu en els diferents àmbits: motor, cognitiu, lingüístic, afectiu i social. Alteracions en el desenvolupament.
Marta Linares Alonso

Tema 13
Les necessitats educatives especials en l'Etapa de l'Educació Primària. La resposta educativa a les necessitats especials d'aquests alumnes en el projecte curricular i en les programacions. Les adaptacions curriculars.
Marta Linares Alonso

Tema 14
Les necessitats educatives especials dels alumnes i de les alumnes amb deficiència auditiva. Aspectes diferencials en les diferents àrees del desenvolupament. Identificació de les necessitats educatives especials d'aquests alumnes. Sistemes de detecció del dèficit auditiu
Marta Linares Alonso.
Mercedes Sánchez Sáinz

Tema 15
Criteris per a l'elaboració d'adaptacions curriculars per a alumnes amb deficiència auditiva. Ajudes tècniques per a la deficiència auditiva. Organització de la resposta educativa.
Marta Linares Alonso

Tema 16
Les necessitats educatives especials dels alumnes i de les alumnes amb deficiència visual. Aspectes diferencials en les diferents àrees del desenvolupament. Identificació de les necessitats educatives especials d'aquests alumnes. Aprofitament de la visió residual.
Marta Linares Alonso.
Mercedes Sánchez Sáinz

Tema 17
Criteris per a l'elaboració d'adaptacions curriculars per a alumnes amb deficiència visual. Utilització de recursos educatius i ajudes tècniques. Organització de la resposta educativa.
Marta Linares Alonso

Tema 18
Les necessitats educatives especials dels alumnes i de les alumnes amb deficiència motora. Aspectes diferencials en les diferents àrees del desenvolupament. Els alumnes amb deficiència motora i altres deficiències associades. Identificació de les necessitats educatives especials d'aquests alumnes.
Mercedes Sánchez Sáinz
Marta Linares Alonso

Tema 19
Criteris per a l'elaboració d'adaptacions curriculars per a alumnes amb deficiència motora. Organització de la resposta educativa.
Marta Linares Alonso

Tema 20
Les necessitats educatives especials dels alumnes i de les alumnes amb deficiència mental. Aspectes diferencials en les diferents àrees del desenvolupament. Identificació de les necessitats educatives especials d'aquests alumnes.
Marta Linares Alonso.
Mercedes Sánchez Sáinz

Tema 21
Criteris per a l'elaboració d'adaptacions curriculars per a alumnes amb deficiència mental. Organització de la resposta educativa
Marta Linares Alonso

Tema 22
Els problemes de comportament en l'àmbit educatiu. Anàlisi dels factors que intervenen des d'una perspectiva interactiva. El paper de l'escola en la prevenció dels problemes de comportament.
Marta Linares Alonso

Tema 23
Les necessitats educatives especials dels alumnes i de les alumnes amb autisme o amb altres alteracions greus de la personalitat. La identificació de les necessitats educatives especials d'aquests alumnes.
Marta Linares Alonso.
Mercedes Sánchez Sáinz

Tema 24
Criteris per a l'elaboració d'adaptacions curriculars per als alumnes amb autisme o amb altres alteracions greus de la personalitat. Organització de la resposta educativa.
Marta Linares Alonso

Tema 25
Els alumnes i les alumnes precoces, amb talent i superdotats. Identificació de les necessitats educatives d'aquests alumnes. Organització de la resposta educativa.
Marta Linares Alonso

Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso