Libros > Oposiciones > Colección Cos de Mestres. Educació Primária > Cos de Mestres. Primària. Temari Vol. I.
Portada de Cos de Mestres. Primària. Temari Vol. I.

Cos de Mestres. Primària. Temari Vol. I.

Autor:Academia Ariete;
Categoría:Oposiciones
ISBN: 9788468132099
Editorial CEP, S.L. nos ofrece Cos de Mestres. Primària. Temari Vol. I. en catalán, disponible en nuestra tienda desde el 24 de Febrero del 2012. Prepárate para tu futuro con este libro y consigue tu puesto de trabajo con este libro de oposiciones, perfectamente adaptado para tu aprendizaje por su cuidado temario y cuidado contenido. Este libro cuenta con un total de 344 páginas , unas dimensiones de 24x17 cm (7ª ed., 1ª imp.).
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Otros clientes que compraron Cos de Mestres. Primària. Temari Vol. I. también compraron:

Argumento de Cos de Mestres. Primària. Temari Vol. I.

Amb motiu d'aquest canvi Editorial CEP posa a la seva disposició una edició revisada del temari que serà vàlid per a les pròximes convocatòries.

Elaborats per professionals relacionats amb l'àmbit educatiu aquest material sens dubte suposarà una gran ajuda per als opositors que desitgen preparar el seu accés a la funció docent.;0TEMA 1
CARACTERÍSTIQUES BÀSIQUES DEL DESENVOLUPAMENT PSICO-EVOLUTIU DELS NENS I NENES DELS SIS ALS DOTZE ANYS. ASPECTES COGNITIUS, MOTRIUS, AFECTIUS I SOCIALS. IMPLICACIONS EN EL DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS EDUCATIU I D'ENSENYAMENT-APRENENTATGE..

TEMA 2
LA CONCRECIÓ DELS CURRÍCULUMS EN EL MARC DEL PROJECTE EDUCATIU DEL CENTRE. PROGRAMACIÓ DOCENT PER DONAR RESPOSTA A LES DIFERENTS NECESSITATS DE L'ALUMNAT: PRINCIPIS PEDAGÒGICS QUE HAN DE TENIR-SE EN COMPTE, ESTRATÈGIES PER A LA SEVA ELABORACIÓ EN EL CICLE, CURS I AULA. COORDINACIÓ DOCENT

TEMA 3
LA TUTORIA EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA. SUPORT I ORIENTACIÓ EN EL PROCÉS D'APRENENTATGE. COL?LABORACIÓ AMB LES FAMÍLIES. FUNCIONS DEL TUTOR EN RELACIÓ AMB L'EQUIP DOCENT I ALTRES PROFESSIONALS. EL PLA D'ACCIÓ TUTORIAL. PROPOSTES D'ACCIÓ TUTORIAL

TEMA 4
L'ATENCIÓ A LA DIVERSITAT DE L'ALUMNAT. PRINCIPIS I ESTRATÈGIES. MESURES ORGANITZATIVES, CURRICULARS I DIDÀCTIQUES. ALUMNAT AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU. MESURES EDUCATIVES ESPECÍFIQUES

TEMA 5
L'AVALUACIÓ DELS PROCESSOS D'APRENENTATGE DE L'ALUMNAT D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA. CARACTERÍSTIQUES, ESTRATÈGIES, TÈCNIQUES I INSTRUMENTS D'AVALUACIÓ. PROMOCIÓ I PLANS ESPECÍFICS DE REFORÇ

TEMA 6
LES TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I LA COMUNICACIÓ. INTERVENCIÓ EDUCATIVA PER AL SEU ÚS I APLICACIÓ EN LES DIFERENTS ÀREES DE CONEIXEMENT

TEMA 7
L'ÀREA DE CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL, SOCIAL I CULTURAL EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA: ENFOCAMENT, CARACTERÍSTIQUES I PROPOSTES D'INTERVENCIÓ EDUCATIVA. CONTRIBUCIÓ DE L'ÀREA AL DESENVOLUPAMENT DE LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES. OBJECTIUS, CONTINGUTS, I CRITERIS D'AVALUACIÓ: ASPECTES MÉS RELLEVANTS. RELACIÓ AMB ALTRES ÀREES DEL CURRÍCULUM

TEMA 8
CONSTRUCCIÓ DE LA NOCIÓ DE TEMPS HISTÒRIC EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA. ÀMBITS D'ESTUDI DE PROCESSOS I FETS HISTÒRICS. L'APRENENTATGE DE LES GRANS ETAPES HISTÒRIQUES DE LA HUMANITAT. UTILITZACIÓ DE DOCUMENTS: ORALS, ESCRITS I RESTES MATERIALS. INTERVENCIÓ EDUCATIVA

TEMA 9
L'ENTORN I LA SEVA CONSERVACIÓ. RELACIONS ENTRE ELS ELEMENTS DELS ECOSISTEMES, FACTORS DE DETERIORAMENT I REGENERACIÓ. CAPACITAT DELS ÉSSERS HUMANS PER ACTUAR SOBRE LA NATURA. INTERVENCIÓ EDUCATIVA.

TEMA 10
L'APRENENTATGE DELS FENÒMENS FÍSICS I ELS CANVIS QUÍMICS. PLANIFICACIÓ I REALITZACIÓ D'EXPERIÈNCIES PER A L'ESTUDI DE PROPIETATS, CARACTERÍSTIQUES I COMPORTAMENT DE LA MATÈRIA I L'ENERGIA

TEMA 11
L'ÀREA D'EDUCACIÓ PER A LA CIUTADANIA I ELS DRETS HUMANS EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA: ENFOCAMENT, CARACTERÍSTIQUES I PROPOSTES D'INTERVENCIÓ EDUCATIVA. CONTRIBUCIÓ DE L'ÀREA AL DESENVOLUPAMENT DE LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES. OBJECTIUS, CONTINGUTS, I CRITERIS D'AVALUACIÓ: ASPECTES MÉS RELLEVANTS. RELACIÓ AMB ALTRES ÀREES DEL CURRÍCULUM

TEMA 12
L'ÀREA D'EDUCACIÓ ARTÍSTICA EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA COM A ÀREA INTEGRADA: ENFOCAMENT, CARACTERÍSTIQUES I PROPOSTES D'INTERVENCIÓ EDUCATIVA. CONTRIBUCIÓ DE L'ÀREA AL DESENVOLUPAMENT DE LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES. OBJECTIUS, CONTINGUTS, I CRITERIS D'AVALUACIÓ: ASPECTES MÉS RELLEVANTS. RELACIÓ AMB ALTRES ÀREES DEL CURRÍCULUM

TEMA?13
ELS DIFERENTS LLENGUATGES I TÈCNIQUES ARTÍSTIQUES. INTERVENCIÓ EDUCATIVA EN L'ELABORACIÓ DE COMPOSICIONS PLÀSTIQUES I IMATGES: PLANIFICACIÓ, DISSENY I ORGANITZACIÓ DEL PROCÉS; SELECCIÓ I UTILITZACIÓ DE MATERIALS I TÈCNIQUES..

TEMA?14
L'ÀREA DE LLENGUA CASTELLANA I LITERATURA EN L'EDUCACIÓ PRIMARIA: ENFOCAMENT, CARACTERÍSTIQUES I PROPOSTES D'INTERVENCIÓ EDUCATIVA. CONTRIBUCIÓ DE L'ÀREA AL DESENVOLUPAMENT DE LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES. OBJECTIUS, CONTINGUTS I CRITERIS D'AVALUACIÓ: ASPECTES MÉS RELLEVANTS. DESENVOLUPAMENT DE LA COMPETÈNCIA COMUNICATIVA EN ALTRES ÀREES DEL CURRÍCULUM.

TEMA?15
LA INTERVENCIÓ EDUCATIVA EN LA REFLEXIÓ SISTEMÀTICA SOBRE EL LLENGUATGE EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA, EN RELACIÓ AMB LES CONDICIONS D'ÚS: EL CONTEXT COMUNICATIU, ELS ÀMBITS D'ÚS I EL TEXT. L'ADQUISICIÓ DE LA LECTURA I L'ESCRIPTURA

Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso