Amb motiu d'aquest canvi Editorial CEP posa a la seva disposició una edició revisada del temari que serà vàlid per a les pròximes convocatòries.
Elaborats per professionals relacionats amb l'àmbit educatiu aquest material sens dubte suposarà una gran ajuda per als opositors que desitgen preparar el seu accés a la funció docent.; TEMA 2 TEMA 3 TEMA 4 TEMA 5 TEMA 6 TEMA 7 TEMA 8 TEMA 9 TEMA 10 TEMA 11 TEMA 12 TEMA?13 TEMA?14 TEMA?15
CARACTERÍSTIQUES BÀSIQUES DEL DESENVOLUPAMENT PSICO-EVOLUTIU DELS NENS I NENES DELS SIS ALS DOTZE ANYS. ASPECTES COGNITIUS, MOTRIUS, AFECTIUS I SOCIALS. IMPLICACIONS EN EL DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS EDUCATIU I D'ENSENYAMENT-APRENENTATGE..
LA CONCRECIÓ DELS CURRÍCULUMS EN EL MARC DEL PROJECTE EDUCATIU DEL CENTRE. PROGRAMACIÓ DOCENT PER DONAR RESPOSTA A LES DIFERENTS NECESSITATS DE L'ALUMNAT: PRINCIPIS PEDAGÒGICS QUE HAN DE TENIR-SE EN COMPTE, ESTRATÈGIES PER A LA SEVA ELABORACIÓ EN EL CICLE, CURS I AULA. COORDINACIÓ DOCENT
LA TUTORIA EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA. SUPORT I ORIENTACIÓ EN EL PROCÉS D'APRENENTATGE. COL?LABORACIÓ AMB LES FAMÍLIES. FUNCIONS DEL TUTOR EN RELACIÓ AMB L'EQUIP DOCENT I ALTRES PROFESSIONALS. EL PLA D'ACCIÓ TUTORIAL. PROPOSTES D'ACCIÓ TUTORIAL
L'ATENCIÓ A LA DIVERSITAT DE L'ALUMNAT. PRINCIPIS I ESTRATÈGIES. MESURES ORGANITZATIVES, CURRICULARS I DIDÀCTIQUES. ALUMNAT AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU. MESURES EDUCATIVES ESPECÍFIQUES
L'AVALUACIÓ DELS PROCESSOS D'APRENENTATGE DE L'ALUMNAT D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA. CARACTERÍSTIQUES, ESTRATÈGIES, TÈCNIQUES I INSTRUMENTS D'AVALUACIÓ. PROMOCIÓ I PLANS ESPECÍFICS DE REFORÇ
LES TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I LA COMUNICACIÓ. INTERVENCIÓ EDUCATIVA PER AL SEU ÚS I APLICACIÓ EN LES DIFERENTS ÀREES DE CONEIXEMENT
L'ÀREA DE CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL, SOCIAL I CULTURAL EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA: ENFOCAMENT, CARACTERÍSTIQUES I PROPOSTES D'INTERVENCIÓ EDUCATIVA. CONTRIBUCIÓ DE L'ÀREA AL DESENVOLUPAMENT DE LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES. OBJECTIUS, CONTINGUTS, I CRITERIS D'AVALUACIÓ: ASPECTES MÉS RELLEVANTS. RELACIÓ AMB ALTRES ÀREES DEL CURRÍCULUM
CONSTRUCCIÓ DE LA NOCIÓ DE TEMPS HISTÒRIC EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA. ÀMBITS D'ESTUDI DE PROCESSOS I FETS HISTÒRICS. L'APRENENTATGE DE LES GRANS ETAPES HISTÒRIQUES DE LA HUMANITAT. UTILITZACIÓ DE DOCUMENTS: ORALS, ESCRITS I RESTES MATERIALS. INTERVENCIÓ EDUCATIVA
L'ENTORN I LA SEVA CONSERVACIÓ. RELACIONS ENTRE ELS ELEMENTS DELS ECOSISTEMES, FACTORS DE DETERIORAMENT I REGENERACIÓ. CAPACITAT DELS ÉSSERS HUMANS PER ACTUAR SOBRE LA NATURA. INTERVENCIÓ EDUCATIVA.
L'APRENENTATGE DELS FENÒMENS FÍSICS I ELS CANVIS QUÍMICS. PLANIFICACIÓ I REALITZACIÓ D'EXPERIÈNCIES PER A L'ESTUDI DE PROPIETATS, CARACTERÍSTIQUES I COMPORTAMENT DE LA MATÈRIA I L'ENERGIA
L'ÀREA D'EDUCACIÓ PER A LA CIUTADANIA I ELS DRETS HUMANS EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA: ENFOCAMENT, CARACTERÍSTIQUES I PROPOSTES D'INTERVENCIÓ EDUCATIVA. CONTRIBUCIÓ DE L'ÀREA AL DESENVOLUPAMENT DE LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES. OBJECTIUS, CONTINGUTS, I CRITERIS D'AVALUACIÓ: ASPECTES MÉS RELLEVANTS. RELACIÓ AMB ALTRES ÀREES DEL CURRÍCULUM
L'ÀREA D'EDUCACIÓ ARTÍSTICA EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA COM A ÀREA INTEGRADA: ENFOCAMENT, CARACTERÍSTIQUES I PROPOSTES D'INTERVENCIÓ EDUCATIVA. CONTRIBUCIÓ DE L'ÀREA AL DESENVOLUPAMENT DE LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES. OBJECTIUS, CONTINGUTS, I CRITERIS D'AVALUACIÓ: ASPECTES MÉS RELLEVANTS. RELACIÓ AMB ALTRES ÀREES DEL CURRÍCULUM
ELS DIFERENTS LLENGUATGES I TÈCNIQUES ARTÍSTIQUES. INTERVENCIÓ EDUCATIVA EN L'ELABORACIÓ DE COMPOSICIONS PLÀSTIQUES I IMATGES: PLANIFICACIÓ, DISSENY I ORGANITZACIÓ DEL PROCÉS; SELECCIÓ I UTILITZACIÓ DE MATERIALS I TÈCNIQUES..
L'ÀREA DE LLENGUA CASTELLANA I LITERATURA EN L'EDUCACIÓ PRIMARIA: ENFOCAMENT, CARACTERÍSTIQUES I PROPOSTES D'INTERVENCIÓ EDUCATIVA. CONTRIBUCIÓ DE L'ÀREA AL DESENVOLUPAMENT DE LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES. OBJECTIUS, CONTINGUTS I CRITERIS D'AVALUACIÓ: ASPECTES MÉS RELLEVANTS. DESENVOLUPAMENT DE LA COMPETÈNCIA COMUNICATIVA EN ALTRES ÀREES DEL CURRÍCULUM.
LA INTERVENCIÓ EDUCATIVA EN LA REFLEXIÓ SISTEMÀTICA SOBRE EL LLENGUATGE EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA, EN RELACIÓ AMB LES CONDICIONS D'ÚS: EL CONTEXT COMUNICATIU, ELS ÀMBITS D'ÚS I EL TEXT. L'ADQUISICIÓ DE LA LECTURA I L'ESCRIPTURA