Libros > Libros de informática > Diseño Gráfico > 3D Studio > Aprendre 3DS Max 2010 Avançat amb 100 exercicis pràctics
Portada de Aprendre 3ds Max 2010 Avançat Amb 100 Exercicis Pràctics

Aprendre 3ds Max 2010 Avançat Amb 100 Exercicis Pràctics

Autor:MEDIAactive;
Categoría:3D Studio
ISBN: 9788426716408
Marcombo nos ofrece Aprendre 3ds Max 2010 Avançat Amb 100 Exercicis Pràctics en catalán, disponible en nuestra tienda desde el 07 de Marzo del 2010. Amplía tus conocimientos sobre el mundo de los ordenadores con este libro de informática, perfectamente adaptado para todos los lectores por su cuidado contenido. Este libro cuenta con un total de 214 páginas , unas dimensiones de 24x20 cm (1ª ed., 1ª imp.).
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Argumento de Aprendre 3ds Max 2010 Avançat Amb 100 Exercicis Pràctics

Amb aquest llibre:

• Aprendrà a aplicar materials als objectes de les escenes i editar-los per aconseguir diferents efectes.
• Coneixerà la importància d'una correcta il·luminació en les escenes per a dotar-les de major realisme.
• Descobrirà la manera de posar càmeres i obtenir diferents enquadraments i punts de vista de les escenes.
• Utilitzarà les múltiples eines del programa per generar i reproduir animacions senzilles i complexes.
• Afegirà múltiples efectes especials i atmosfèrics i renderitzarà les escenes per a comprovar els espectaculars i realistes resultats que es poden arribar a obtenir.0ÍNDEX

001 Els materials en 3ds Max

002 L’editor de materials (I)

003 L’editor de materials (II)

004 L’editor de materials (III)

005 Crear materials en 3ds Max

006 Guardar materials en 3ds Max

007 Materials amb mapes 2D

008 Materials amb mapes 3D

009 Crear un efecte mosaic en materials

010 Aplicar materials Multi/Sub-Object

011 Conèixer la Biblioteca de materials

012 Utilitzar el material Ink’n Paint

013 Aplicar el modificador Vertex Paint

014 Aplicar el modificador Unwrap UVW (I)

015 Aplicar el modificador Unwrap UVW (II)

016 Mapejar splines

017 Utilitzar l’eina Pelt

018 Utilitzar l’eina Relax

019 Usar la funció Viewport Canvas per clonar

020 Usar la funció Viewport Canvas per pintar

021 L’Explorador de materials (I)

022 L’Explorador de materials (II)

023 La importància de la illuminació en 3D

024 Controlar les llums des del quadre Light Lister

025 Afegir llums amb objectiu a una escena
026 Afegir llums lliures a una escena

027 Crear llums Omni

028 Crear llums Skylight

029 Simular la illuminació global (I)

030 Simular la illuminació global (II)

031 Llums avançades: Fotomètriques (I)

032 Llums avançades: Fotomètriques (II)

033 Llums avançades: Sunlight (III)

034 Llums avançades: Daylight (IV)

035 Ombres per hardware (ombres suaus)

036 Ombres per hardware (oclusió ambiental)

037 Collocar una càmera

038 Conèixer els controls de càmera

039 Collocar una càmera amb objetiu

040 Collocar una càmera lliure

041 Els paràmetres de la càmera (I)

042 Els paràmetres de la càmera (II)

043 Enquadrar l’escena

044 Walk Through Viewport Navigation

045 Walkthrough Assistant (I)

046 Walkthrough Assistant (II)

047 El control A uto Key

048 Definir les preferències d’animació

049 Restriccions d’animació

050 La barra de pistes i els quadres clau
051 Configurar el temps de l’animació

052 Els controls d’animació

053 Previsualitzar l’animació

054 Track View: Curve Editor (I)

055 Track View: Curve Editor (II)

056 Track View: Dope Sheet

057 Crear un sistema d’ossos

058 Les eines d’ossos (I)

059 Les eines d’ossos (II)

060 Aplicar el modificador Skin

061 Treballar amb el punt de pivot

062 Crear bípedes

063 Millores per a la creació de bípedes

064 Introducció a la renderització

065 Les opcions del quadre Render Setup

066 El renderitzador mental ray (I)

067 El renderitzador mental ray (II)

068 mental ray 3.7

069 La biblioteca ProMaterials

070 Altres opcions de renderització

071 Efecte de foc

072 Boira amb volum

073 Efecte de boira

074 Volum lluminós

075 Crear sistemes de partícules

076 Sistema de partícules Super Spray (I)

077 Sistema de partícules Super Spray (II)

078 Sistema de partícules Super Spray (III)

079 Particle Flow Source (I)

080 Particle Flow Source (II)

081 Deformadors d’espai (I): Creació

082 Deformadors d’espai (II): Enllaç a objectes

083 Dinàmica: Rebotar en una esfera (I)

084 Dinàmica: Rebotar en una esfera (II)

085 Objectes dinàmics: Creació

086 Objectes dinàmics: Modificació

087 Reactor (I): Configuració

088 Reactor (II): Roba

089 Reactor (III): Objectes

090 Reactor (IV): Comprovar errors i visualitzar

091 Reactor (V): Water

092 Transformar objectes amb el modificador Morpher

093 Animar objectes amb el modificador Morpher

094 Afegir canals al modificador Morpher

095 Utilitzar l’eina Video Post

096 Buscar un plug-in

097 Installar un plug-in

098 Utilitzar l’eina Plug-in Manager

099 Enllaçar amb Photoshop

100 Establir el sistema d’àudio ProSound

Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso