Amb aquest llibre:
Aprendrà a aplicar materials als objectes de les escenes i editar-los per aconseguir diferents efectes. 001 Els materials en 3ds Max 002 Leditor de materials (I) 003 Leditor de materials (II) 004 Leditor de materials (III) 005 Crear materials en 3ds Max 006 Guardar materials en 3ds Max 007 Materials amb mapes 2D 008 Materials amb mapes 3D 009 Crear un efecte mosaic en materials 010 Aplicar materials Multi/Sub-Object 011 Conèixer la Biblioteca de materials 012 Utilitzar el material Inkn Paint 013 Aplicar el modificador Vertex Paint 014 Aplicar el modificador Unwrap UVW (I) 015 Aplicar el modificador Unwrap UVW (II) 016 Mapejar splines 017 Utilitzar leina Pelt 018 Utilitzar leina Relax 019 Usar la funció Viewport Canvas per clonar 020 Usar la funció Viewport Canvas per pintar 021 LExplorador de materials (I) 022 LExplorador de materials (II) 023 La importància de la illuminació en 3D 024 Controlar les llums des del quadre Light Lister 025 Afegir llums amb objectiu a una escena 027 Crear llums Omni 028 Crear llums Skylight 029 Simular la illuminació global (I) 030 Simular la illuminació global (II) 031 Llums avançades: Fotomètriques (I) 032 Llums avançades: Fotomètriques (II) 033 Llums avançades: Sunlight (III) 034 Llums avançades: Daylight (IV) 035 Ombres per hardware (ombres suaus) 036 Ombres per hardware (oclusió ambiental) 037 Collocar una càmera 038 Conèixer els controls de càmera 039 Collocar una càmera amb objetiu 040 Collocar una càmera lliure 041 Els paràmetres de la càmera (I) 042 Els paràmetres de la càmera (II) 043 Enquadrar lescena 044 Walk Through Viewport Navigation 045 Walkthrough Assistant (I) 046 Walkthrough Assistant (II) 047 El control A uto Key 048 Definir les preferències danimació 049 Restriccions danimació 050 La barra de pistes i els quadres clau 052 Els controls danimació 053 Previsualitzar lanimació 054 Track View: Curve Editor (I) 055 Track View: Curve Editor (II) 056 Track View: Dope Sheet 057 Crear un sistema dossos 058 Les eines dossos (I) 059 Les eines dossos (II) 060 Aplicar el modificador Skin 061 Treballar amb el punt de pivot 062 Crear bípedes 063 Millores per a la creació de bípedes 064 Introducció a la renderització 065 Les opcions del quadre Render Setup 066 El renderitzador mental ray (I) 067 El renderitzador mental ray (II) 068 mental ray 3.7 069 La biblioteca ProMaterials 070 Altres opcions de renderització 071 Efecte de foc 072 Boira amb volum 073 Efecte de boira 074 Volum lluminós 075 Crear sistemes de partícules 076 Sistema de partícules Super Spray (I) 077 Sistema de partícules Super Spray (II) 078 Sistema de partícules Super Spray (III) 079 Particle Flow Source (I) 080 Particle Flow Source (II) 081 Deformadors despai (I): Creació 082 Deformadors despai (II): Enllaç a objectes 083 Dinàmica: Rebotar en una esfera (I) 084 Dinàmica: Rebotar en una esfera (II) 085 Objectes dinàmics: Creació 086 Objectes dinàmics: Modificació 087 Reactor (I): Configuració 088 Reactor (II): Roba 089 Reactor (III): Objectes 090 Reactor (IV): Comprovar errors i visualitzar 091 Reactor (V): Water 092 Transformar objectes amb el modificador Morpher 093 Animar objectes amb el modificador Morpher 094 Afegir canals al modificador Morpher 095 Utilitzar leina Video Post 096 Buscar un plug-in 097 Installar un plug-in 098 Utilitzar leina Plug-in Manager 099 Enllaçar amb Photoshop 100 Establir el sistema dàudio ProSound
Coneixerà la importància d'una correcta il·luminació en les escenes per a dotar-les de major realisme.
Descobrirà la manera de posar càmeres i obtenir diferents enquadraments i punts de vista de les escenes.
Utilitzarà les múltiples eines del programa per generar i reproduir animacions senzilles i complexes.
Afegirà múltiples efectes especials i atmosfèrics i renderitzarà les escenes per a comprovar els espectaculars i realistes resultats que es poden arribar a obtenir.
026 Afegir llums lliures a una escena
051 Configurar el temps de lanimació