Libros > Oposiciones > Cos de Professors d"Ensenyament Secundari. Orientació Educativa. Temari Vol. III.
Portada de Cos de Professors D"ensenyament Secundari. Orientació Educativa. Temari Vol. Iii.

Cos de Professors D"ensenyament Secundari. Orientació Educativa. Temari Vol. Iii.

Autores:
Categoría:Oposiciones
ISBN: 9788468131764
Editorial CEP, S.L. nos ofrece Cos de Professors D"ensenyament Secundari. Orientació Educativa. Temari Vol. Iii. en catalán, disponible en nuestra tienda desde el 20 de Febrero del 2012. Prepárate para tu futuro con este libro y consigue tu puesto de trabajo con este libro de oposiciones, perfectamente adaptado para tu aprendizaje por su cuidado temario y cuidado contenido. Este libro cuenta con un total de 540 páginas , unas dimensiones de 24x17 cm (3ª ed., 1ª imp.).
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Argumento de Cos de Professors D"ensenyament Secundari. Orientació Educativa. Temari Vol. Iii.

Amb motiu d'aquest canvi Editorial CEP posa a la seva disposició una edició revisada del temari que serà vàlid per a les pròximes convocatòries.

Elaborats per professionals relacionats amb l'àmbit educatiu aquest material sens dubte suposarà una gran ajuda per als opositors que desitgen preparar el seu accés a la funció docent.;0Tema 47
L'organització de l'educació especial: aules i centres específics; integració d'alumnes amb necessitats educatives especials a l'escola ordinària. Principis i mètodes de la integració escolar. Criteris d'escolarització.

Tema 48
Organització i modes de treball a l'aula amb alumnes amb necessitats especials. Actuacions específiques amb aquests alumnes.

Tema 49
Adaptacions curriculars: conceptes i principis generals. Adaptacions curriculars significatives per a alumnes amb necessitats educatives especials i les seves classes: accés al currículum; adaptacions metodològiques, en continguts, en avaluació.

Tema 50
La diversificació curricular: aplicacions dels articles 23 i 37 de la LOGSE. Objectius, àrees, continguts i criteris d'avaluació en les diversificacions curriculars.

Tema 51
Les persones amb retard mental: característiques del seu desenvolupament. Principis generals d'intervenció educativa i criteris per adaptar el currículum a aquests alumnes.

Tema 52
Dèficits sensorials: els seus tipus i avaluació. Sistemes de comunicació en alumnes cecs i sords.

Tema 53
Intervenció educativa i adaptacions curriculars amb alumnes cecs i amblíopes.

Tema 54
Intervenció educativa i adaptacions curriculars amb alumnes sords.

Tema 55
L'autisme i les alteracions de la comunicació en la infància i l'adolescència. Intervenció educativa abans aquests problemes.

Tema 56
Alteracions comportamentals i conductes associa'ls en la infància. Programes de prevenció, intervenció i tractament davant problemes de desenvolupament de la personalitat en l'Educació Infantil i Primària.

Tema 57
Alteracions comportamentals i conductes associa'ls en l'adolescència. Programes de prevenció, intervenció i tractament davant problemes de desenvolupament de la personalitat en l'Educació Secundària.

Tema 58
Els alumnes amb disfuncions o dèficits motors. Barreres d'accés al currículum. Criteris per a l'adaptació curricular. Sistemes de comunicació alternativa.

Tema 59
Diferents ritmes d'aprenentatge: Alumnes lents a aprendre. Intervenció educativa.

Tema 60
Dificultats i problemes en l'adquisició del llenguatge parlat: intervenció educativa.

Tema 61
Dificultats i problemes en l'adquisició del llenguatge escrit: intervenció educativa.

Tema 62
Dificultats i problemes en els aspectes matemàtics bàsics i en les operacions elementals de càlcul: intervenció educativa.

Tema 63
Dificultats i problemes en l'adquisició i ús dels instruments lògics i matemàtics del pensament formal abstracte en l'adolescència: intervenció educativa.

Tema 64
Els alumnes superdotats. Possibilitats educatives que els ofereix el currículum en les diferents etapes. El treball educatiu amb aquests alumnes.

Tema 65
Formació professional i preparació per a la transició a la vida activa en alumnes que no aconsegueixen els objectius de l'ensenyament obligatori. Programes de Garantia Social.

Tema 66
El paper de la família en l'educació. Col?laboració de professors i pares en les diferents etapes educatives, principalment en l'Educació Infantil. Modes de treball amb els pares.

Tema 67
La col?laboració de mestres i pares d'alumnes amb necessitats educatives especials. Programes educatius formals per desenvolupar a la llar.

Tema 68
L'escola en el seu entorn: relació amb altres institucions socials, amb la ciutat. Peculiaritats de l'escola rural.

Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso