Libros > Oposiciones > Cos de Professors d"Ensenyament Secundari. Orientació Educativa. Temari Vol. II.
Portada de Cos de Professors D"ensenyament Secundari. Orientació Educativa. Temari Vol. Ii.

Cos de Professors D"ensenyament Secundari. Orientació Educativa. Temari Vol. Ii.

Autores:
Categoría:Oposiciones
ISBN: 9788468131757
Editorial CEP, S.L. nos ofrece Cos de Professors D"ensenyament Secundari. Orientació Educativa. Temari Vol. Ii. en español, disponible en nuestra tienda desde el 20 de Febrero del 2012. Prepárate para tu futuro con este libro y consigue tu puesto de trabajo con este libro de oposiciones, perfectamente adaptado para tu aprendizaje por su cuidado temario y cuidado contenido. Este libro cuenta con un total de 558 páginas , unas dimensiones de 24x17 cm (3ª ed., 1ª imp.).
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Argumento de Cos de Professors D"ensenyament Secundari. Orientació Educativa. Temari Vol. Ii.

Amb motiu d'aquest canvi Editorial CEP posa a la seva disposició una edició revisada del temari que serà vàlid per a les pròximes convocatòries.

Elaborats per professionals relacionats amb l'àmbit educatiu aquest material sens dubte suposarà una gran ajuda per als opositors que desitgen preparar el seu accés a la funció docent.;0Tema 24
Funció assessora. Model d'Intervenció.

Tema 25
L'orientació en Educació Secundària. Model d'intervenció i funcions.

Tema 26
L'assessorament individualitzat als alumnes: principis generals, models i tècniques.

Tema 27
Assessorament sobre itineraris educatius d?acord amb les aptituds i motivació dels alumnes en l'Educació Secundària: optativitat. Modalitats de Batxillerat, cicles de Formació Professional.

Tema 28
L'orientació professional i els processos de presa de decisió vocacional. Maduresa vocacional, autoconeixement i elecció d'estudis i professions.

Tema 29
Entrenament en la transició a la vida activa. Assessorament sobre estudis superiors en camps professionals acords amb les aptituds, interessos i motivació dels alumnes.

Tema 30
Ensenyament d'habilitats bàsiques i hàbits d'autonomia principalment amb alumnes amb dèficits o disfuncions.

Tema 31
Programes d'ensenyar a pensar, d'aprendre a aprendre: principis comuns i panorama general.

Tema 32
Presentació i desenvolupament d'algun programa concret d'intervenció per aprendre a pensar.

Tema 33
Mètodes i tècniques de treball intel?lectual i el seu desenvolupament en Primària i en Secundària: principis generals i aplicació en àrees o àmbits específics.

Tema 34
L'enfocament preventiu dels problemes escolars i d'aprenentatge. Grups de risc i recursos compensatoris.

Tema 35
Anàlisi sistèmica de la institució escolar. L'escola com a sistema deinteracciones. L'enfocament sistèmic en la intervenció psicopedagògica: programes d'intervenció global.

Tema 36
Relació de teoria i pràctica en l'educació. La investigació educativa. El professor com a investigador de la seva pròpia pràctica. Principis i mètodes de la investigació en l'acció.

Tema 37
La pràctica educativa com a relació personal i com a pràctica tècnica i científica. La persona de l'educador, la tecnologia educativa i els mitjans didàctics.

Tema 38
Principis i models generals d'avaluació en educació. Els seus fins i els seus tipus. L'avaluació en el procés educatiu i en la presa de decisions curriculars.

Tema 39
Avaluació psicopedagògica: avaluació de la capacitat intel?lectual, de les aptituds bàsiques i d'altres característiques personals relacionades amb l'aprenentatge. Instruments i tècniques d'aquesta avaluació.

Tema 40
Avaluació del procés d'ensenyament: avaluació dels projectes curriculars, de la programació, dels materials curriculars, de les activitats educatives, de l'organització escolar.

Tema 41
Avaluació de l'aprenentatge: avaluació dels processos i dels resultats d'aprenentatge en els alumnes. Avaluació de la competència curricular.

Tema 42
Experimentació i innovació educativa. Problemes i estratègies en la introducció i difusió d'innovacions educatives a l'escola.

Tema 43
Dinàmica del grup classe. L'adaptació al medi escolar. Negociació de rols a l'aula.

Tema 44
La construcció de la intel?ligència i de la personalitat en la interacció social: el paper dels companys en l'experiència educativa i en l'aprenentatge.

Tema 45
El treball cooperatiu i la interacció social. Tècniques d'anàlisi i dinamització grupal.

Tema 46
L'educació especial: del model del dèficit al de necessitats educatives especials. Principis generals de la intervenció educativa en aquestes necessitats.

Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso