Amb aquest llibre:
Coneixereu la nova interfaç dusuari de 3DS Max 2010, dissenyada per facilitar i agilitzar el treball amb les seves diverses eines.
Practicareu amb la nova eina dagrupació Container, que permet reunir diversos objectes en un sol contenidor quan es treballa amb escenes complexes.
Descobrireu com crear eficaçment i ràpidament models poligonals emprant les eines Graphite, agrupades en una nova ubicació central.
Aprendreu a crear objectes, a editar-ne la geometria i a transformar-los utilitzant les múltiples i avançades eines dedició del programa.
Utilitzareu els principals modificadors que 3ds Max posa a la vostra disposició per transformar objectes simples en els models més espectaculars.
Tots els títols d'aquesta col·lecció en color i amb un format de 19,5x24 cm, la qual cosa permet una lectura mes agradable dels temes tractats. 001 Conèixer la interfície de 3ds Max 2010 002 Personalitzar laspecte de 3ds Max 003 Els menús quad 004 El sistema de coordenades de 3ds Max 005 Configurar els visors 006 Utilitzar el control ViewCube 007 Utilitzar el control SteeringWheels 008 Buscar ajuda amb leina InfoCenter 009 Obrir i guardar un document 010 Seleccionar objectes directament 011 Seleccionar objectes des duna llista 012 Mostrar i ocultar objectes (I) 013 Mostrar i ocultar objectes (II) 014 Agrupar i donar nom als grups 015 Desagrupar, extreure, obrir i tancar grups 016 Treballar amb capes (I) 017 Treballar amb capes (II) 018 Establir unitats i configurar quadrícula 019 Utilitzar ajustos 020 Treballar amb objectes ajudants 021 Utilitzar leina Container (I) 022 Utilitzar leina Container (II) 023 Utilitzar leina dalineació 024 Crear primitives estàndar 025 Crear primitives esteses 027 Editar geometria 028 Moure objectes 029 Rotar objectes 030 Escalar objectes 031 Clonar objectes (I) 032 Clonar objectes (II) 033 Clonar objectes (III): Clonar i alinear 034 Utilitzar el quadre Transform Toolbox 035 Crear objectes 2D 036 Crear text en 2D 037 Convertir formes en splines editables 038 Utilitzar modificadors de splines 039 Realitzar operacions booleanes amb splines 040 Crear objectes 3D a partir de 2D (I): Tornejar 041 Crear objectes 3D a partir de 2D (II): Extrudir 042 Crear objectes 3D a partir de 2D (III): Sollevar 043 Utilitzar les corbes de modificació 044 Convertir un objecte en malla editable 045 Manipular els vèrtexs 046 Usar la selecció flexible 047 Manipular les arestes 048 Manipular les cares i els polígons 049 Usar lanalitzador de malles xView 050 Seleccionar malles amb el modificador Mesh Select 052 Editar una malla amb el modificador Edit Mesh 053 Subdividir malles amb el modificador Tessellate 054 Arrissar formes amb el modificador Ripple 055 Doblegar objectes amb el modificador Bend 056 Estirar i aixafar amb el modificador Stretch 057 Ondular objectes amb el modificador Wave 058 Cabells i derivats amb el modificador Hair and Fur 059 Configurar els conjunts de modificadors 060 Canviar els paràmetres dun modificador 061 El gizmo de modificador 062 Bases del modelatge poligonal 063 Graphite Modeling Tools: interfície 064 Graphite Modeling Tools: aplicacions 065 Superfícies de subdivisió 066 Editar malles poligonals (I) 067 Editar malles poligonals (II) 068 Editar malles poligonals (III) 069 Objectes de composició: BlobMesh 070 Lobjecte de composició ProBoolean 071 Extrudir cares amb el modificador Face Extrude 072 Reflectir amb el modificador Symmetry 073 Crear enreixats amb el modificador Lattice 074 Afilar objectes amb el modificador Taper 075 Tapar forats amb el modificador Cap Holes 077 Definir recorreguts amb el modificador Path Deform 078 Suavitzar objectes amb el modificador Smooth 079 Copiar modificadors 080 Canviar el gizmo dun modificador 081 Aplicar diversos modificadors a un objecte 082 Fixar el catàleg de modificadors 083 Modelatge amb quadrícules de correcció 084 Subdividir una quadrícula de correcció 085 Objectes de composició: Scatter 086 Deformar superfícies amb el modificador Noise 087 Editar correctors amb el modificador Edit Patch 088 Donar volum amb el modificador Shell 089 Canviar superfícies amb el modificador Displace 090 Treballar amb objectes de composició 091 Eliminar modificadors 092 Modelar amb NURBS 093 Subdividir una superfície NURBS 094 Altres mètodes de creació de NURBS 095 Utilitzar el modificador Surface Deform 096 Torçar formes amb el modificador Twist 097 Donar forma esfèrica amb el modificador Sperify 098 Fondre objectes amb el modificador Melt 099 Enganxar calcats de modificadors 100 Mostrar dependències i convertir en exclusiu
026 Crear altres objectes
051 Suavitzar formes amb el modificador Relax
076 Empènyer objectes amb el modificador Push