Libros > Libros de informática > Diseño Gráfico > 3D Studio > Aprendre 3DS Max 2010 amb 100 exercicis pràctics
Portada de Aprendre 3ds Max 2010 Amb 100 Exercicis Pràctics

Aprendre 3ds Max 2010 Amb 100 Exercicis Pràctics

Autor:MEDIAactive;
Categoría:3D Studio
ISBN: 9788426716354
Marcombo nos ofrece Aprendre 3ds Max 2010 Amb 100 Exercicis Pràctics en catalán, disponible en nuestra tienda desde el 07 de Marzo del 2010. Amplía tus conocimientos sobre el mundo de los ordenadores con este libro de informática, perfectamente adaptado para todos los lectores por su cuidado contenido. Este libro cuenta con un total de 214 páginas , unas dimensiones de 24x20 cm (1ª ed., 1ª imp.).
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Argumento de Aprendre 3ds Max 2010 Amb 100 Exercicis Pràctics

Amb aquest llibre:

Coneixereu la nova interfaç d’usuari de 3DS Max 2010, dissenyada per facilitar i agilitzar el treball amb les seves diverses eines.
Practicareu amb la nova eina d’agrupació Container, que permet reunir diversos objectes en un sol contenidor quan es treballa amb escenes complexes.
Descobrireu com crear eficaçment i ràpidament models poligonals emprant les eines Graphite, agrupades en una nova ubicació central.
Aprendreu a crear objectes, a editar-ne la geometria i a transformar-los utilitzant les múltiples i avançades eines d’edició del programa.
Utilitzareu els principals modificadors que 3ds Max posa a la vostra disposició per transformar objectes simples en els models més espectaculars.

Tots els títols d'aquesta col·lecció en color i amb un format de 19,5x24 cm, la qual cosa permet una lectura mes agradable dels temes tractats.0ÍNDEX

001 Conèixer la interfície de 3ds Max 2010

002 Personalitzar l’aspecte de 3ds Max

003 Els menús quad

004 El sistema de coordenades de 3ds Max

005 Configurar els visors

006 Utilitzar el control ViewCube

007 Utilitzar el control SteeringWheels

008 Buscar ajuda amb l’eina InfoCenter

009 Obrir i guardar un document

010 Seleccionar objectes directament

011 Seleccionar objectes des d’una llista

012 Mostrar i ocultar objectes (I)

013 Mostrar i ocultar objectes (II)

014 Agrupar i donar nom als grups

015 Desagrupar, extreure, obrir i tancar grups

016 Treballar amb capes (I)

017 Treballar amb capes (II)

018 Establir unitats i configurar quadrícula

019 Utilitzar ajustos

020 Treballar amb objectes ajudants

021 Utilitzar l’eina Container (I)

022 Utilitzar l’eina Container (II)

023 Utilitzar l’eina d’alineació

024 Crear primitives estàndar

025 Crear primitives esteses
026 Crear altres objectes

027 Editar geometria

028 Moure objectes

029 Rotar objectes

030 Escalar objectes

031 Clonar objectes (I)

032 Clonar objectes (II)

033 Clonar objectes (III): Clonar i alinear

034 Utilitzar el quadre Transform Toolbox

035 Crear objectes 2D

036 Crear text en 2D

037 Convertir formes en splines editables

038 Utilitzar modificadors de splines

039 Realitzar operacions booleanes amb splines

040 Crear objectes 3D a partir de 2D (I): Tornejar

041 Crear objectes 3D a partir de 2D (II): Extrudir

042 Crear objectes 3D a partir de 2D (III): Sollevar

043 Utilitzar les corbes de modificació

044 Convertir un objecte en malla editable

045 Manipular els vèrtexs

046 Usar la selecció flexible

047 Manipular les arestes

048 Manipular les cares i els polígons

049 Usar l’analitzador de malles xView

050 Seleccionar malles amb el modificador Mesh Select
051 Suavitzar formes amb el modificador Relax

052 Editar una malla amb el modificador Edit Mesh

053 Subdividir malles amb el modificador Tessellate

054 Arrissar formes amb el modificador Ripple

055 Doblegar objectes amb el modificador Bend

056 Estirar i aixafar amb el modificador Stretch

057 Ondular objectes amb el modificador Wave

058 Cabells i derivats amb el modificador Hair and Fur

059 Configurar els conjunts de modificadors

060 Canviar els paràmetres d’un modificador

061 El gizmo de modificador

062 Bases del modelatge poligonal

063 Graphite Modeling Tools: interfície

064 Graphite Modeling Tools: aplicacions

065 Superfícies de subdivisió

066 Editar malles poligonals (I)

067 Editar malles poligonals (II)

068 Editar malles poligonals (III)

069 Objectes de composició: BlobMesh

070 L’objecte de composició ProBoolean

071 Extrudir cares amb el modificador Face Extrude

072 Reflectir amb el modificador Symmetry

073 Crear enreixats amb el modificador Lattice

074 Afilar objectes amb el modificador Taper

075 Tapar forats amb el modificador Cap Holes
076 Empènyer objectes amb el modificador Push

077 Definir recorreguts amb el modificador Path Deform

078 Suavitzar objectes amb el modificador Smooth

079 Copiar modificadors

080 Canviar el gizmo d’un modificador

081 Aplicar diversos modificadors a un objecte

082 Fixar el catàleg de modificadors

083 Modelatge amb quadrícules de correcció

084 Subdividir una quadrícula de correcció

085 Objectes de composició: Scatter

086 Deformar superfícies amb el modificador Noise

087 Editar correctors amb el modificador Edit Patch

088 Donar volum amb el modificador Shell

089 Canviar superfícies amb el modificador Displace

090 Treballar amb objectes de composició

091 Eliminar modificadors

092 Modelar amb NURBS

093 Subdividir una superfície NURBS

094 Altres mètodes de creació de NURBS

095 Utilitzar el modificador Surface Deform

096 Torçar formes amb el modificador Twist

097 Donar forma esfèrica amb el modificador Sperify

098 Fondre objectes amb el modificador Melt

099 Enganxar calcats de modificadors

100 Mostrar dependències i convertir en exclusiu

Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso