Edicions en català i castellà
Els autors, amb rigorositat professional, analitzen i donen les claus per al procés de construcció del candidat ideal, és a dir, quines són les condicions i característiques que vertebren, fan diferencial i guanyadora una campanya. El text, amb un estil entenedor i fresc, compta a més amb exemples reals de la campanya de Barack Obama per les presidencials dels EEUU, ja que els autors han viscut en primera persona lexperiència de formar part del grup de consultors del Partit Demòcrata en la cursa electoral.
El lector hi trobarà arguments, consells i reflexions que li seran molt útils ja sigui per: presentar-se a unes eleccions; entendre els mètodes de persuasió dun polític o duna campanya de publicitat, i poder desxifrar encerts i errors dactuals campanyes electorals i del polítics que tots coneixem. El fet dincorporar lexperiència política de Barack Obama i de didàctics destacats, fa que qualsevol persona amb interès pel lideratge pugui treure partit de Yes you can.
Jordi Segarra (Andorra la Vella, 1979) i Àlex Terés (Lleida, 1971), llicenciats en Periodisme, són dos dels pocs europeus que van formar part de lequip dassessors de Barack Obama. Especialitzats en comunicació política, institucional i corporativa, han treballat per a partits i líders socialistes, socialdemòcrates, demòcrates de centre i democristians duna banda i laltra de lAtlàntic. Als EEUU col·laboren de forma regular amb el Partit Demòcrata, i a les últimes eleccions presidencials nord-americanes es van encarregar de la campanya a Colorado. Tots dos són socis fundadors de SegarraTerés Internacional, Board Directors de la European Association of Political Consultants, membres de lAmerican Association of Political Consultants i de la International Association of Political Consultants, a més de conferenciants a la Universitats de Lleida, Navarra, ICADE, Ramon Llull i Denver.
target='_blank'>COMPRA YES YOU CAN EN E-BOOK