Libros > Ciencias Humanas > Pedagogía > Educación Infantil > El treball amb pares a l"escola infantil : guia pràctica per a docents
Portada de El Treball Amb Pares a L"escola Infantil : Guia Pràctica Per a Docents

El Treball Amb Pares a L"escola Infantil : Guia Pràctica Per a Docents

Autor:Ana Lojo Méndez;
Categoría:Educación Infantil
ISBN: 9788498391800
Ideaspropias Editorial nos ofrece El Treball Amb Pares a L"escola Infantil : Guia Pràctica Per a Docents en catalán, disponible en nuestra tienda desde el 01 de Julio del 2006. Amplia tus conocimientos con este libro de ciencias humanas, perfectamente adaptado para todos los lectores por su cuidado contenido. Este libro cuenta con un total de 120 páginas , unas dimensiones de 24x17 cm (1ª ed., 1ª imp.).
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Otros clientes que compraron El treball amb pares a l"escola infantil : guia pràctica per a docents también compraron:

Argumento de El Treball Amb Pares a L"escola Infantil : Guia Pràctica Per a Docents

A causa de la gran importància que té aquest tema, l’objectiu d’aquest manual no és cap altre que el d’aportar al lector els coneixements sobre les tècniques, mitjans, canals i lleis que regulen la participació dels pares en la vida del centre escolar, així com conscienciar-los de la importància de tenir un paper actiu en l’educació dels seus fills, en col•laboració amb els docents.

Per això el present manual explica els fonaments de la participació de la família en l’escola, les relacions educadors-pares, la tutoria, la col•laboració activa dels pares en l’educació, les AMPA, i les estratègies de col•laboració pares-educadors. 01. Educació, escola i família
1.1. Introducció
1.2. Fonaments de la participació de la família en l’escola
1.3. Normes legals que recullen la participació dels pares en el centre
1.4. Vies més usuals de participació dels pares en el centre
1.5. Resum de continguts
AUTOAVALUACIÓ 1
SOLUCIONS
PROPOSTES PRÀCTIQUES ALS CONTINGUTS

2. Relacions educadors-pares: la tutoria
2.1. Introducció
2.2. L’acció tutorial en educació infantil. Legislació vigent
2.3. Definició de conceptes
2.4. El pla d’acció tutorial
2.5. Destinataris de l’acció tutorial
2.6. L’acollida en el centre en educació infantil
2.7. L’entrevista
2.8. Resum de continguts
AUTOAVALUACIÓ 2
SOLUCIONS
PROPOSTES PRÀCTIQUES ALS CONTINGUTS

3 Col•laboració activa dels pares en l’educació. Les AMPA
3.1. Introducció
3.2. Normativa legal
3.3. Les AMPA
3.4. Prestació de serveis i organització d’activitats
3.5. Resum de continguts
AUTOAVALUACIÓ 3
SOLUCIONS
PROPOSTES PRÀCTIQUES ALS CONTINGUTS

4. Estratègies de relació i col•laboració pares-educadors
4.1. Introducció
4.2. Relacions entre el sistema escolar i altres agents educatius
4.3. Tipus de contactes que s’estableixen entre els educadors i la família
4.4. Reunions col•lectives
4.5. Resum de continguts
AUTOAVALUACIÓ 4
SOLUCIONS
PROPOSTES PRÀCTIQUES ALS CONTINGUTS

5. La dinàmica de grups
5.1. Introducció
5.2. Principis bàsics de la dinàmica de grups
5.3. Tècniques de dinàmica de grups en què hi intervenen "experts"
5.4. Tècniques en què hi intervé activament tot el grup
5.5. Resum de continguts
AUTOAVALUACIÓ 5
SOLUCIONS
PROPOSTES PRÀCTIQUES ALS CONTINGUTS

RESUM
EXAMEN
BIBLIOGRAFÍA

Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso