CAPÍTOL II: RECURSOS PEDAGÒGICS DINS DE L'AULA
1. L' ORDINADOR I LES TIC
2. LA BIBLIOTECA DE L'AULA COM A RECURS PER L'APRENENTATGE DE LA LECTURA I L'ESCRIPTURA.
3. L'APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES EN EDUCACIÓ INFANTIL.
4. APRENENTATGE DE LA MÚSICA.
CAPÍTOL III: SUPÒSITS PRÀCTIOS .
1. SUPÒSITS PRÀCTICS RESOLTS:
SUPÒSITS 1: TREBALLA VOSTÈ EN UN CENTRE BILINGÜE DE NOVA CREACIÓ, SITUAT EN UN BARRI TAMBÉ DE NOVA CREACIÓ, ON EL NIVELL SOCIECONÒMIC ÉS MIG. ÉS TUTORA D'AULA DE 5 ANYS I TÉ 3 ALUMNES. DESENVOLUPI EL CENTRE D'INTERÈS "CONEC EL MEU BARRI"
SUPÒSIT 2: DISTRIBUEIXI UN AULA DE 3 ANYS PER RACONS. DESPRÉS TRII UN DELS RACONS PLANTEJATS I DESCRIGUI COM ORGANITZAR, FER EL SEGUIMENT I AVALUACIÓ DE L'ÚS I JOCS QUE ELS NENS I NENES FAN D'ELL
SUPÒSIT 3: ENUMERI I ESPECIFIQUI QUE TIPUS D'ACTIVITATS DESENVOLUPARIA EN UN CENTRE D?EI AMB ALUMNES DE 3 ANYS PER A TREBALLAR EL RITME
SUPÒSIT 4: PLANTEJA UNA SESSIÓ DE PSICOMOTRICITAT PER A TREBALLAR L'ESQUEMA CORPORAL AMB UN AULA DE 4 ANYS D'UNA RÀTIO DE 24 ALUMNES EN EL QUAL HI HAGI UN ALUMNE AMB UNA DISCAPACITAT A L'APARELL LOCOMOTOR
SUPÒSIT 5: COM ABORDARIA VOSTÈ UNA CONDUCTA CONFLICTIVA EN UNA AULA D'EDUCACIÓ INFANTIL?
SUPÒSIT 6: VOSTÈ ES TROBA EN UN CEIP ON VA A SER TUTOR/A D' UN CURS DE 22 ALUMNES DE 4 ANYS, DELS QUALS 17 PROVENEN D'EDUCACIÓ INFANTIL DE 3 ANYS DEL MATEIX CENTRE, 3 PROVENEN D'EDUCACIÓ INFANTIL D'ALTRE CENTRE, I DOS DELS ALUMNES SÓN ESCOLARITZATS PER PRIMERA VEGADA. FACI UN DIAGNÒSTIC DE LA SITUACIÓ I PLANTEGI UNA SOLUCIÓ ADEQUADA PER AL PERÍODE D'ADAPTACIÓ
SUPÒSIT 7: EN UNA AULA DE 4 ANYS, DISSENYI UN PLA D'AVALUACIÓ D'UN OBJECTIU DE LA UNITAT DIDÀCTICA DENOMINADA: ANIMALS SALVATGES
SUPÒSIT 8: ÉS VOSTÈ TUTORA D'UNA AULA DE TRES ANYS, AMB VINT-I-CINC ALUMNES, EN UN CEIP DE NIVELL SOCIOECONÒMIC MIG. ENTRA UN NEN AMB PROBLEMES AUDITIUS, AMB UNA PÈRDUA DEL 40% D'AUDICIÓ I, PER CAUSES DESCONEGUDES, UNA ABSÈNCIA TOTAL DEL LLENGUATGE.
PLANIFICA UNA INTERVENCIÓ PER A TREBALLAR LA COMUNICACIÓ I EL LLENGUATGE AMB AQUEST ALUMNE
SUPÒSIT 9: ÉS VOSTÈ TUTORA D'UNA AULA DE TRES ANYS, ON ES DÓNA LA CIRCUMSTÀNCIA QUE UN NEN COMENÇA A MOSSEGAR ALS SEUS COMPANYS, DE TAL MANERA QUE ES CONVERTEIX EN UN ACTE QUE REALITZA AMB FREQÜÈNCIA. COM INTERVINDRIA PER A ACABAR AMB AQUESTA SITUACIÓ?
SUPÒSIT 10: ÉS VOSTÈ TUTORA D'UNA AULA DE TERCER NIVELL D'EDUCACIÓ INFANTIL AMB 23 ALUMNES. DESCRIGUI ACTIVITATS PER A AFAVORIR EL DESENVOLUPAMENT DE LA COMPRENSIÓ I L'EXPRESSIÓ ORAL DINTRE DE LA UNITAT DIDÀCTICA: LA TARDOR
SUPÒSIT 11: OPOSICIÓ ANDALUSIA 2003. DISSENYI ACTIVITATS CONCRETES D'EXPERIMENTACIÓ PER ALS SEUS ALUMNES DE SEGON CICLE D'EDUCACIÓ INFANTIL PER AL TALLER "L'AIGUA"
SUPÒSIT 12: SUPÒSIT DE LA COMUNITAT VALENCIANA. ES TRACTA D'UN CENTRE PÚBLIC DE LA COMUNITAT VALENCIANA, DE CARACTERÍSTIQUES ESTÀNDARD DINTRE D'UNA POBLACIÓ RURAL GRAN, ON PREDOMINA EL SECTOR TERCIARI. EL CENTRE TAMBÉ POSSEÏX EDUCACIÓ PRIMÀRIA I DOS NIVELLS D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA, EN AMBDÓS CASOS AMB ACNEE. VOSTÈ
ÉS TUTOR D'UNA AULA DE NENS DE QUATRE ANYS ES TROBA A PRINCIPI DE CURS I HI HA UN GRUP SIGNIFICATIU DE NENS NOUS. DIGUI'M QUIN PLANTEJAMENT FARIA EN RELACIÓ AMB ELS NENS I PARES DE L'AULA PER A AQUEST PERÍODE D'ADAPTACIÓ. QUINA ÉS LA DINÀMICA A SEGUIR?
2. SUPÒSITS PRÀCTICS SENSE RESOLDRE (CASOS APAREGUTS EN ANTERIORS
CONVOCATÒRIES)
CAPÍTOL IV: LEGISLACIÓ
1. LA CONSTITUCIÓ ESPANYOLA(1978)
2. LLEI ORGÀNICA DEL DRET A L'EDUCACIÓ (LODE)
3. LLEI ORGÀNICA D'EDUCACIÓ (LOE)
4. ALTRES NORMATIVES VIGENTS DE CARÀCTER ESTATAL
5. ORDENACIÓ DELS ENSENYAMENTS D'EDUCACIÓ INFANTIL A ESPANYA A TRAVÉS DEL CURRÍCULUM. DESENVOLUPAMENTS AUTONÒMICS
CAPÍTOL IV: FONTS DOCUMENTALS .