2. Comprensión de textos escritos
2.1. Introdución
2.2. Comprensión de textos sinxelos escritos, usando a técnica do subliñado, distinguindo as ideas principais das secundarias e diferenciando a información das opinión
2.3. Redacción do esquema correspondente (esquema enumerativo ou cadro esquemático ou sinóptico) coas ideas principais do texto, ordenadas adecuadamente
2.4. Recoñecemento e uso das normas básicas da ortografía da palabra (b/v, h/--, c/qu) na redacción dos textos
RESUMO
COMPROBA O QUE APRENDICHES
SOLUCIÓNS
3. Discusión e debate
3.1. Introdución
3.2. Participación ordenada en discusións e debates respectando as normas de cortesía na comunicación oral
3.3. Toma de notas durante a exposición oral dun tema. Ordenación das mesmas e expresión oral dun resumo das ideas principais
3.4. Uso dun procesador de textos para escribir e corrixir despois cun corrector ortográfico
RESUMO
COMPROBA O QUE APRENDICHES
SOLUCIÓNS
4. Redacción dun texto expositivo
4.1. Introdución
4.2. Redacción de textos escritos sinxelos con coherencia, cohesión e corrección ortográfica, dando antes os pasos previos para a súa elaboración: selección de ideas previas e elaboración dun esquema ordenado
4.3. Uso de mecanismos sinxelos para evitar repeticións innecesarias: uso de sinónimos e de pronomes
RESUMO
COMPROBA O QUE APRENDICHES
SOLUCIÓNS
5. Redacción dun texto con opinión propias e resumo
5.1. Introdución
5.2. Identificación en textos escritos sinxelos das ideas principais e das secundarias e uso da técnica do subliñado
5.3. Redacción clara e ordenada dun resumo coas ideas fundamentais dun texto
5.4. Identificación das características dos textos argumentativos
5.5. Uso de conectores de orde e causa
5.6. Redacción de textos argumentativos: xerar ideas, ordenalas, redactalas
RESUMO
COMPROBA O QUE APRENDICHES
SOLUCIÓNS