Argumento de Ao Pé de Cada Hora. Tempo de Compostela
Ao pé de cada hora, opera prima de García-Bodaño, está organizada en catro seccións. A primeira Oracións para os vosos nomes, susceptible de ser clasificada baixo a etiqueta de poesía civil, compón un mosaico de elexías dirixidas a figuras senlleiras da política, da arte e da literatura galega. As tres restantes seccións, Pregoeira da ledicia, O teu corpo florido e Ausencia e noiva baixo raíces, constitúen unha manifestación da lírica amorosa, que adquire matices de universalidade. Poesía nos dous casos, como quería Worsworth, da emoción evocada desde o recordo, elaborada reflexivamente polas forzas activas da conciencia. O segundo poemario, Tempo de Compostela, está formado por tres seccións, que levan por título Poemas diacrónicos, Poemas contemporáneos e Poemas nominados, ás que lles hai que engadir tres textos limiares e un texto epilogal. Tempo de Compostela comeza coa introducción dunha figura ficcional, un poeta compostelán que viviu durante séculos, ó que se lle atribúe a creación de belas composicións nacidas do seu xenio ao fío do lento pasar dos séculos ata estes nosos días de hoxe, isto é, dos poemas que integran a obra. Deste xeito atopa xustificación a presencia dos poemas diacrónicos, compostos a imitación dunha serie de modelos textuais tomados das diferentes etapas da historia da literatura galega, desde a Idade Media ata a actualidade. O presente volume é unha magnífica ocasión para achegármonos á traxectoria poética de García-Bodaño que abala ...0