Argumento de Quadern de Treball, Llengua, 6 Primària, 3 Trimestre
Encuadernación: Rústica
Colección: Saba
Comunidad Autónoma: Valencia
Cuaderno del alumno
En SM sabem que educar és fer créixer. L'educació, com la saba, nodreix, fa créixer, genera vida i es troba en una renovació constant. Et presentem Saba: un projecte global per a totes les etapes educatives basat en un model sòlid d'educació en valors, en l'eix del qual es troba l'alumne i la millora dels seus resultats a través de l'atenció als diferents ritmes i estils d'aprenentatge. Un projecte que naix des de la vocació de servei i suport al mestre en la seua tasca, i el dota dels recursos idonis per al seu dia a dia. I que és el reflex del nostre compromís amb l'educació a través de la introducció flexible de noves metodologies i tecnologia eficaces per a la millora de la qualitat educativa. Les claus de Saba: Comprendre per a aprendre: Perquè la comprensió és la clau de l'aprenentatge, es desenvolupen diferents mecanismes que ajuden l'alumne a interioritzar i integrar els continguts: contextualització dels continguts, activitats pràctiques i pròximes i aprenentatge basat en l'experiència. Construcció del propi aprenentatge: L'alumne inicia el seu aprenentatge a través d'activitats de caràcter manipulatiu. Atenció als diferents ritmes i estils d'aprenentatge: propostes específiques d'atenció a la diversitat per a cada unitat didàctica. Els materials desenvolupats per a atendre la diversitat dels alumnes i els programes específics que s'hi ofereixen adapten els continguts als diferents nivells i estils d'aprenentatge, i possibiliten així l'educació personalitzada. Recursos específics, propostes de repàs, reforç i ampliació, generador de proves i Sabadigital. Suport al mestre: Recursos pràctics i eficaços que faciliten el treball diari a l'aula. Innovació metodològica: programes d'innovació que es poden integrar d'una manera natural en la dinàmica habitual de l'aula al ritme i l'abast que cada mestre i centre desitgen: Aprenentatge cooperatiu, Aprendre a pensar i Intel·ligències múltiples. Aprendre a ser i a conviure: El projecte Saba dóna un nou impuls a l'educació en valors, i li atorga un paper protagonista. Totes les unitats es conceptualitzen al voltant d'un valor, seguint una programació a través de les diferents etapes1Unitat 9: Estàs ben informat? Comprensió lectora Expressió escrita L'informe Vocabulari Les frases fetes Gramàtica El subjecte i el predicat Ortografia p/b , t /d i c /g a final de paraula Literatura L'al·literació i l'onomatopeiaUnitat 10: I tu, què n'opines? Comprensió lectora Expressió escrita L'article d'opinió Vocabulari Les paraules tabú i els eufemismes Gramàtica L'atribut i el complement directe. Pronoms febles Ortografia La l , la l·l, la m i la n Literatura La personificació i la hipèrboleUnitat 11: Tot el que vols saber! Comprensió lectora Expressió escrita El reportatge Vocabulari Els préstecs i els estrangerismes Gramàtica El complement indirecte i el circumstancial Ortografia El punt, la coma i el punt i coma Literatura Les característiques del teatreUnitat 12: Benvolgut director Comprensió lectora Expressió escrita La carta al director Vocabulari Els neologismes i els arcaismes Gramàtica Les varietats de la llengua Ortografia Dos punts, punts suspensius, cometes i parèntesis Literatura La representació teatralRepassa i practica Repàs trimestralJuga i practica