L'EXPERIÈNCIA DE L'ALUMNE ÉS EL PUNT DE PARTIDA PER ASSOLIR ELS CONEIXEMENTS
Cada unitat s'inicia amb l'activació dels coneixements previs de l'alumne mitjançant imatges i preguntes contextualitzades que conviden a la reflexió i al debat.
L'APRENENTATGE AVANÇA A TRAVÉS DEL RAONAMENT DELS MATEIXOS ALUMNES
Part dels continguts teòrics de la unitat són substituïts per preguntes de raonament que permeten als alumnes construir progressivament el seu coneixement i completar, a partir dels seus coneixements previs, el discurs teòric.
L'ALUMNE NO NOMÉS PREN CONSCIÈNCIA DEL QUE APRÈN, SINÓ QUE TAMBÉ ÉS CAPAÇ D'APLICAR-HO A LA SEVA REALITAT
El raonament, la posada en pràctica i l'aplicació dels nous continguts en contextos de la vida quotidiana són els aspectes claus que estructuren les unitats del llibre i que permeten que l'alumne pugui assolir un aprenentatge significatiu.
I TAMBÉ: activitats assenyalades segons el nivell de dificultat, gran ventall d'activitats amb eines de geometria dinàmica, resolució de problemes, projectes d' investigació, activitats manipulatives, activitats digitals interactives, ampliacions de teoria.
2. Successions
3. Polinomis i equacions
4. Sistemes d'equacions
5 .Proporcionalitat
6. Funcions
7. Tipus de funcions
8 . Estadística
9. Probabilitat
10. Geometria del pla
11. Transformacions en el pla
12. Cossos geomètrics