Libros > Libros de texto > Otros Libros de Texto > Universitaria > La Modernitat Globalitzada
Portada de La Modernitat Globalitzada

La Modernitat Globalitzada

Autor:Gil-Manuel Hernández Martí;
Categoría:Universitaria
ISBN: 9788484426325
Editorial Tirant Lo Blanch nos ofrece La Modernitat Globalitzada en catalán, disponible en nuestra tienda desde el 01 de Septiembre del 2002. Prepárate para tu futuro con este libro de texo perfectamente adaptado para tu aprendizaje por su cuidado temario. Este libro cuenta con un total de 280 páginas , unas dimensiones de 24x17 cm (1ª ed., 1ª imp.).
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Argumento de La Modernitat Globalitzada

CAPÍTOL 1
L’ANÀLISI SOCIAL DE LA GLOBALITZACIÓ

1. L’entorn social i la globalització
2. La naturalesa de la globalització
3. El naixement i desenvolupament de la modernitat
4. Postmodernitat, globalització i modernitat avançada
5. Característiques i dimensions de la globalització

CAPÍTOL 2
DIMENSIÓ DEMOGRÀFICA: L’EXPLOSIÓ DEMOGRÀFICA

1. El creixement de la població mundial i els conceptes demogràfics bàsics
2. La transició demogràfica
3. Les tendències actuals de la població mundial
4. Les conferències mundials de població
5. El procés d’urbanització del món

CAPÍTOL 3
DIMENSIÓ ECONÒMICA: L’EMERGÈNCIA DEL CAPITALISME GLOBAL

1. La reestructuració del capitalisme des del punt de vista de la globalització
2. Modernització, dependència i desenvolupament capitalista: deu tesis sobre la mundialització
3. Neoliberalisme i pensament únic
4. Les grans tendències de la globalització econòmica
5. Canvis en l’organització empresarial i en el mercat de treball

CAPÍTOL 4
DIMENSIÓ POLÍTICA: LA CRISI DE L’ESTAT-NACIÓ I EL NOU ORDRE POLÍTIC GLOBAL

1. La crisi de l’Estat-nació
2. Sobre l’Estat transnacional
3. La reinvenció de la política
4. Neoliberalisme, socialisme i tercera via
5. La democràcia en el context de la globalització política
CAPÍTOL 5
DIMENSIÓ CULTURAL (I): HOMOGENEÏTZACIÓ, DIFERENCIACIÓ I HIBRIDACIÓ

1. El concepte de cultura
2. La globalització de la cultura: entre l’homogeneïtzació i la diferenciació
3. La patrimonialització de la cultura
4. Cultura global, patrimoni global

CAPÍTOL 6
DIMENSIÓ CULTURAL (II): ELS MITJANS DE COMUNICACIÓ DE MASSES

1. El nou context comunicatiu: tecnologies de la informació, globalització i nous mitjans
2. Les teories de la cultura de masses i de l’imperialisme cultural
3. Les teories de les audiències actives
4. La globalització de la comunicació: característiques bàsiques dels mitjans globalitzats
5. Alternatives a l’status quo de la globalització dels mitjans

CAPÍTOL 7
DIMENSIÓ SOCIAL: LA MISÈRIA DEL MÓN

1. El naixement d’una nova societat
2. Desigualtat i pobresa
3. El deute extern i l’ajust estructural
4. La fam i les solucions a la fam
5. Les desigualtats globals i el desenvolupament humà

CAPÍTOL 8
DIMENSIÓ ECOLÒGICA: RISC I SOSTENIBILITAT

1. Els límits al desenvolupament: la crisi ecològica
2. La societat del risc
3. Les respostes a la crisi i el desenvolupament sostenible
4. L’ecologisme com a alternativa

Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso