Libros > #DIGITALK. Del màrqueting directe a la comunicació 2.0 (Ebook)
Portada de #digitalk. del Màrqueting Directe a la Comunicació 2.0 (ebook)

#digitalk. del Màrqueting Directe a la Comunicació 2.0 (ebook)

Categoría:
ISBN: EB9788490640791
Editorial UOC, S.L. nos ofrece #digitalk. del Màrqueting Directe a la Comunicació 2.0 (ebook) en catalán, disponible en nuestra tienda desde el 06 de Febrero del 2014.
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Argumento de #digitalk. del Màrqueting Directe a la Comunicació 2.0 (ebook)

En l'era del canvi permanent, a la xarxa també triomfa una altra constant: la de l'intercanvi. La del diàleg directe entre individus, i entre aquests i actors institucionals i corporatius, via interacció directa. Som en l'era #DigiTalk. Parlar, escoltar, dialogar, de tu a tu gràcies a les eines de la comunicació 2.0. D'això parla aquest llibre. Perquè d'això va la comunicació del present i del futur. #DigiTalk és un terme que es proposa englobar un context comunicatiu de converses permanents. Un context que s'ha anat formant amb l'exponencial desenvolupament d'internet i les noves tecnologies de la comunicació i la informació. Un context on ens trobem tots. L'àmbit pofessional i acadèmic de la comunicació es veu directament afectat per noves maneres de fer que qualsevol comunicador del segle XXI haurà de ser capaç de conèixer i treballar amb eficàcia. No és suficient amb saber i dominar la tecnologia. Som en un procés d'aprenentatge constant, d'enriquiment i de creixement mutu que ara us proposo seguir en aquest llibre.0

Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso