Parir idees. Aquesta és lessència de la publicitat. Idees que sedueixin i que funcionin. Tant fa si parlem de publicitat de tota la vida, de nova publicitat o de publicitat online. Però don venen les idees? Tothom pot ser creatiu? Què fem per estimular el naixement de les idees? Quina és la bona? Com sho fan els professionals? Com es ven una idea? Com es defensa una idea? Què hi ha i qui hi ha darrera del dia duna agència de publicitat? Com treballen els creatius? Realment està canviant la publicitat? Darrere la creativitat publicitària hi ha moltes preguntes i unes quantes més que no he escrit. Jo les he provat de contestar una a una de lúnica manera que crec convincent: des de lexperiència. Des del dia a dia del qui treballa en el sector i que ha tastat diferents mercats nacionals i internacionals. Des del foc creuat diari que crec que és el que realment atrau a qui comença en aquesta apassionant professió. Ladrenalina de tenir una idea, defensar-la, vendre-la i portar-la a terme. És a dir, des de la trinxera.