Libros de Anna Estrada Alsina
Libros > Ciencias Humanas > Ciencias de la Información > Les teories de la comunicació
Portada de Les Teories de la Comunicació

Les Teories de la Comunicació

Autor:Anna Estrada Alsina;
Categoría:Ciencias de la Información
ISBN: 9788497887618
Editorial UOC, S.L. nos ofrece Les Teories de la Comunicació en catalán, disponible en nuestra tienda desde el 01 de Octubre del 2008. Amplia tus conocimientos con este libro de ciencias humanas, perfectamente adaptado para todos los lectores por su cuidado contenido. Este libro cuenta con un total de 102 páginas , unas dimensiones de 18x12 cm (1ª ed., 1ª imp.).
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Argumento de Les Teories de la Comunicació

Les teories de la comunicació analitzen el fenomen de la comunicació des d’una perspectiva científica. En aquesta obra, presentem una ordenació d’aquest saber acumulat des del segle passat fins a l’actualitat. En primer lloc, fem una primera aproximació a l’objecte d’estudi de les teories de la comunicació, a més d’un breu recorregut per la història d’aquesta recerca. A continuació, presentem les aportacions més importants d’aquest camp del coneixement. Així, classifiquem les teories de la comunicació a partir de tres perspectives àmplies: la interpretativa, la funcionalista i la crítica. Cada una d’aquestes ens ofereix una aproximació diferent al món complex de la comunicació humana. Per últim, també recollim quina ha estat l’aportació de les teories de la comunicació en l’estudi de la societat de la informació. Des dels seus inicis, les teories de la comunicació han analitzat quin és l’impacte0

Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso