viernes, 23 de julio de 2010
L'Editorial CEP, en col·laboració amb Opositta, t'ofereix les úniques programacions i unitats didàctiques reals que existeixen en el mercat per a l'accés al Cos de Mestres per l'especialitat d'Educació Física. Aquestes han estat presentades i valorades pels tribunals com les millors del seu any a Castella - Lleó
Tens entre les teves mans el millor treball que sha publicat de Programació i Unitat Didàctica per a aquesta especialitat. No són ajudes, teories o idees per programar, sinó exemples reals presentats davant els tribunals i que han servit perquè l'alumnat d'Opositta obtingués la seva plaça com a funcionari de carrera. S'han obviat dibuixos i aspectes de maquetació (marques d'aigua, annexos diversos, colors, etc.), com a conseqüència de les mesures de l'edició, però aquestes compleixen les especificacions d'extensió, format i continguts necessaris per superar aquesta oposició.
La base està en el treball doctoral del Dr. Ángel Pérez Pueyo, expert en Didàctica i ara mateix un dels professionals més acreditats d'aquest país en la matèria. El treball diari i l'experiència d'aquests gairebé tres lustres, ens ha portat a la conclusió que amb l'actual sistema d'oposició, que es mantindrà almenys fins a 2011, és possible aprovar la plaça (sense experiència prèvia), realitzant una excel·lent exposició de la programació i les seves unitats didàctiques. Les dues programacions que es publiquen són el viu exemple, tant David Vega com Laura Álvarez són funcionaris de carrera sense que tinguessin 1 punt de mèrits per experiència professional.
Aquest llibre t'ofereix la possibilitat d'adaptar, amb exemples reals, la teva programació i unitats didàctiques a les exigències de la CCAA en la que opositis, prenent com a referència no sols el seu índex sinó els continguts desenvolupats en cadascuna de les programacions.
Els autors 2. EL SISTEMA D'INGRÉS: CONCURS-OPOSICIÓ 3. ACLARIMENTS CONCEPTUALS SOBRE PROGRAMACIÓ DIDÀCTICA I UNITAT DIDÀCTICA ANNEX. EXEMPLES DE PROGRAMACIONS DIDÀCTIQUES CASTELLA I LLEÓ 2005
2.1 Consideracions prèvies
2.2 Fases del concurs
A. Fase d'Oposició
B. Fase de Concurs
3.1 Introducció
3.2 La programació didàctica
A. Concepte de programació
B. Estructura de la Programació
C. Concreció curricular
D. Programació Didàctica sollicitada
E. Comentaris finals
3.3 La unitat didàctica
Programació Didàctica i annexos
Exemple d'Unitat Didàctica
CASTELLA I LLEÓ 2007
Programació Didàctica i annexos
Exemple d'Unitat Didàctica