Tema 2. El ciutadà com a client i com a usuari dels serveis públics: concepte
Tema 3. Coneixement del municipi de Mataró I. Característiques físiques i demogràfiques. Principals aspectes de la seva història, cultura i festivitats
Tema 4. Coneixement del municipi de Mataró II. Principals aspectes urbanístics: carrers, places, monuments, mitjans de comunicació, ubicació dels equipaments municipals i supramunicipals
Tema 5. Funcions de la consergeria en un centre públic I. Ús i cura de les installacions públiques: obertura i tancament dedificis i locals, control daccessos, i custòdia i vigilància de les installacions
Tema 6. Funcions de la consergeria en un centre públic II. Maneig de màquines reproductores, enquadernadores, i altres anàlogues. Custòdia de màquines i mobiliari i trasllat del mateix
Tema 7. Funcions de la consergeria en un centre públic III. Classificació i ordenació de documents. La notificació: contingut, termini i pràctica. La notificació defectuosa
Tema 8. Nocions bàsiques de funcionament dinstallacions dels equipaments públics: electricitat, gas, aigua, calefacció, aire condicionat i sistemes dalarma
Tema 9. Normes de seguretat i higiene en els treballs propis dun conserge. Normes útils per al moviment i trasllat de mobiliari i altres elements de pes
Tema 10. Primers auxilis. Actuacions en casos demergència