2. Comprensión e síntese de textos escritos
2.1. Introdución
2.2. Análise e interpretación de textos procedentes dos medios de comunicación escritos (reportaxe, editorial, columna, etc.) sinalando os puntos fundamentais tratados e as súas relación, e o carácter destes textos (expositivo, argumentativo, etc.)
2.3. Análise e interpretación de textos da vida cidadá e profesional como disposicións legais, contratos, folletos informativos, correspondencia institucional e comercial, solicitudes, currículos, recoñecendo os elementos de contido e estruturais que lles son propios
2.4. Identificación de distintos procedementos de conexión nos textos, con especial atención aos conectores de causa, consecuencia, condición e hipótese, e dos mecanismos gramaticais e léxicos de referencia interna
2.5. Expresión do contido fundamental dos textos estudados mediante os procedementos adecuados: esquemas, mapas conceptuais, resumo escrito
2.6. Consulta e interpretación adecuada das informacións lingüísticas que proporcionan os dicionarios da lingua (gramaticais, semánticas, rexistro e normativa)
RESUMO
COMPROBA O QUE APRENDICHES
SOLUCIÓNS
3. A palabra falada
3.1. Introdución
3.2. Intervención en situacións de comunicación propias do ámbito profesionalou da vida cotiá, respectando as normas da interacción oral
3.3. Exposición oral da información tomada de varios medios de comunicacióne doutras fontes de información sobre un mesmo tema de actualidade,comparando as diferentes opinións e puntos de vista, respectando as normas que rexen a interacción oral
3.4. Presentacións orais ben estruturadas sobre temas relacionadoscoa vida profesional e coa actualidade, dos que existan puntosde vista diferentes, con apoio nas tecnoloxías da información e da comunicación
RESUMO
COMPROBA O QUE APRENDICHES
SOLUCIÓNS
4. A exposición e a argumentación
4.1. Introdución
4.2. Recoñecemento en exemplos reais das características estruturais e formaisdos textos expositivos, explicativos e argumentativos
4.3. Identificación e uso adecuado dos conectadores textuais de causa, consecuencia, condición
4.4. Recoñecemento e uso adecuados dos mecanismos gramaticais (pronomespersoais, demostrativos, posesivos) e léxicos (repeticións, sinónimos,hiperónimos, elipse) de referencia interna textual
4.5. Recoñecemento e uso de formas de expresión da subxectividade en textosexpositivos e argumentativos
4.6. Utilización da biblioteca (dicionarios, enciclopedias) e das tecnoloxíasda información e a comunicación para localizar, seleccionare organizar a información
4.7. Uso de procedementos para compoñer os enunciados cun estilo dotadode cohesión (uso de aposicións, oracións de relativo, construcións de xerundioe participio, oracións coordinadas e subordinadas).
RESUMO
COMPROBA O QUE APRENDICHES
SOLUCIÓNS
5. Os textos escritos nos ámbitos profesional e persoal
5.1. Introdución
5.2. Comprensión de textos da vida cotiá como disposicións legais, contratos, folletos informativos, correspondencia institucional e comercial, recoñecendo os elementos de contido e estruturais que lles son propios
5.3. Utilización da biblioteca (dicionarios, enciclopedias) e das tecnoloxías da información e da comunicación para localizar, seleccionar e organizar a información
5.4. Composición de textos propios da vida cotiá e das relacións sociais como solicitudes,reclamacións, currículo, cartas, utilizando adecuadamente as características formais que lles son propias
5.5. Uso de procedementos para compoñer os enunciados cun estilo dotado de cohesión (uso de aposicións, oracións de relativo, construcións de xerundio e participio, oracións coordinadas e subordinadas)
5.6. Recoñecemento e uso adecuados dos mecanismos gramaticais (pronomes persoais, demostrativos, posesivos) e léxicos (repeticións, sinónimos, hiperónimos, elipse) de referencia interna textual
RESUMO
COMPROBA O QUE APRENDICHES
SOLUCIÓNS