Argumento de Anàlisi Integral D´empreses
Encuadernación: Rústica
A través de lanàlisi integral duna empresa saconsegueix una visió clara dels seus aspectes qualitatius (les persones, lestratègia, loperativa) i dels seus aspectes quantitatius relacionats amb els comptes anuals (situació patrimonial, financera i econòmica). Daquesta forma podem diagnosticar les seves fortaleses i debilitats en temes com:
QUI?: lempresari, lequip directiu i les persones que formen part de lempresa.
QUÈ fa lempresa?: aspectes estratègics (sector, productes i serveis, competidors, barreres dentrada, etc.)
COM ho fa lempresa?: aspectes operatius (compres, innovació, producció, qualitat, logística, comercialització, servei postvenda, administració, etc.)
Aspectes economicofinancers: endeutament i capitalització, solvència a curt termini, fons de maniobra, gestió dels terminis de cobrament i pagament, gestió dels actius, capacitat de generar beneficis, creació de valor i rendibilitat, autofinançament, etc. També sexposen altres temes relacionats amb lanàlisi dempreses com:
Formulació destats comptables previsionals
Detecció de maquillatges
Anàlisi de grups dempreses
Anàlisi des de la perspectiva dentitats de crèdit i agències de rating
Anàlisi dempreses cotitzades en borsa
Anàlisi internacional dempreses
Aquest llibre exposa els conceptes precisos per a poder ananlitzar de forma integral una empresa i així determinar les seves fortaleses i debilitats i formular recomanacions que contribueixin a millorar la situació actual i les perspectives de futur.
Per a clarificar els temes al màxim sacompanyen més de vint casos pràctics resolts basats en empreses reals (Telepizza, El Corte Inglés, Enron, Fórum Filatélico, Parmalat, Inditex, Caprabo, Philips, Iberia, BonPreu, Eurodisney, SolMelià...). 0