Libros > Ciencias Humanas > Pedagogía > Universities" Reputation
Portada de Universities" Reputation

Universities" Reputation

Autor:Mora García de Lomas, Juan Manuel;
Categoría:Pedagogía
ISBN: 9788431331016
EUNSA. Ediciones Universidad de Navarra, S.A. nos ofrece Universities" Reputation en español, disponible en nuestra tienda desde el 01 de 00 del 2016. Amplia tus conocimientos con este libro de ciencias humanas, perfectamente adaptado para todos los lectores por su cuidado contenido. Este libro cuenta con un total de 120 páginas , unas dimensiones de 24x17 cm (1ª ed.).
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Argumento de Universities" Reputation

One of the pillars that supports an acceptance of the university as a social, educational and knowledge generating institution is reputation.

The reputation of a university, or any other higher education institution, is ultimately an emblem of its acceptance amongst a variety of stakeholders –peers, experts, students and parents, funding bodies, media, employers, profesional organitations, international organitations, etc.

Over the course of its pages, inernational academics from universities and industry experts have reflecte don the origin, characteristics and, above all, the scope –institutional, economic, and social- of the reputation of universities.

Following the tradition of university, it is relevant to condense the most important ideas of this Universities’ Reputation in ten points, at the end of the book.
0
Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso