Libros > Teoria i mètodes per a marques de territori (Ebook)
Portada de Teoria I Mètodes Per a Marques de Territori (ebook)

Teoria I Mètodes Per a Marques de Territori (ebook)

Categoría:
ISBN: EB9788490291429
Editorial UOC, S.L. nos ofrece Teoria I Mètodes Per a Marques de Territori (ebook) en catalán, disponible en nuestra tienda desde el 12 de Noviembre del 2012.
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Argumento de Teoria I Mètodes Per a Marques de Territori (ebook)

La competició de països, nacions, ciutats i regions per captar recursos, talent, infraestructures o esdeveniments, entre altres aspectes, ha provocat l'adveniment d'una lluita renovada per la singularitat, pel reconeixement i per la diferenciació, per una hegemonia simbòlica que cotitza a l'alça en el context d'una emergent economia de la identitat. En aquest context, els territoris cedeixen les seves projeccions habituals d'identitat territorial a una nouvinguda identitat simbòlica, gestionada, en part, mitjançant la transformació de territoris en marques. La determinació d'un estat de la qüestió amb voluntat holística, que endreci i alhora ordeni el que s'ha dit i el que s'ha fet sobre això, per tal de situar en perspectiva les implicacions inherents a la construcció de marques (branding) per a espais geogràfics, esdevé l'objectiu principal d'aquesta obra.0

Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso