Portada de Temari 2 Cos Superior Part Especifica (ámbit General) de la Generalitat de Catalunya

Temari 2 Cos Superior Part Especifica (ámbit General) de la Generalitat de Catalunya

Autor:Ed. Adams;
Categoría:Temario de oposiciones para Cataluña
ISBN: 9788415393559
Adams nos ofrece Temari 2 Cos Superior Part Especifica (ámbit General) de la Generalitat de Catalunya en catalán, disponible en nuestra tienda desde el 22 de Diciembre del 2011. Este volumen cuenta con un total de 482 páginas , unas dimensiones de 24x17 cm (1ª ed., 1ª imp.).
Leer argumento »
Ver todas las novedades de cómics »

Argumento de Temari 2 Cos Superior Part Especifica (ámbit General) de la Generalitat de Catalunya

Temari 2 de la Part específica, Àmbit general per a la preparació de les proves selectives d’accés al Cos Superior d’Administració general de la Generalitat de Catalunya, que desenvolupa els temes corresponents als blocs de Noves tecnologies i Administració pública (segona part), Gestió i millora dels serveis públics, Anàlisi i estudis, i Gestió del potencial humà exigits al programa oficial, aprovat mitjançant Resolució GAP25422008, de 4 d’agost. En definitiva, creiem que aquest volum, juntament amb la resta de temaris teòrics i els volums pràctics d’Exercicis i Supòsits Pràctics, dóna resposta a aquells opositors que desitgen un material actualitzat i tècnicament rigorós, i que, desenvolupant tots els epígrafs exigits, faciliti la tasca d’estudi.0A) ÀMBIT GENERAL

4. NOVES TECNOLOGIES I ADMINISTRACIÓ PÚBLICA

Tema 21. La seguretat en les transaccions electròniques. Els serveis d’identitat, signatura i perdurabilitat electrònica.

Tema 22. Drets de la ciutadania en matèria de protecció de dades de caràcter personal. Tipologia de fitxers. Creació de fitxers públics. Inscripcions de fitxers. Infraccions i sancions. Els plans d’auditoria i control.

5. GESTIÓ I MILLORA DELS SERVEIS PÚBLICS

Tema 23. Innovació a l’Administració. El concepte d’innovació. El potencial humà i la innovació. Metodologies per desenvolupar-los. Innovar amb l’ús de noves tecnologies i Internet.

Tema 24. La qualitat en els serveis: definició i conceptes bàsics. Característiques diferencials dels serveis. Característiques especials dels serveis públics. La gestió de la qualitat: planificació, assegurament i millora.

Tema 25. Sistemes de gestió de la qualitat enfocats a la millora del procés i a la productivitat. Sistemes de gestió de la qualitat enfocats a l’organització. Les normes ISO. El model EFQM. El model CAF.

Tema 26. Auditoria i inspecció. Les auditories organitzatives: determinació de paràmetres i activitats. Metodologia. Informe de resultats. La inspecció: la funció inspectora a l’Administració pública. Tipologia d’inspeccions a l’Administració pública. Normativa i responsabilitats. Fases. El resultat. Les actes.

Tema 27. Gestió per processos. Conceptes bàsics. Sistemes i nivells de representació dels processos. Conceptes bàsics de reenginyeria de processos. La reenginyeria de processos com a principi per al desenvolupament de serveis electrònics.

Tema 28. Gestió de projectes: concepte, classes i principis bàsics dels projectes. Fases. Organització d’un projecte. Planificació. Control i avaluació.

Tema 29. Gestió de projectes: tècniques de diagramació. Anàlisi de xarxes. Diagrama de Gantt. Diagrama PERT; temps i costos.

Tema 30. Indicadors. Construcció i anàlisi d’indicadors. Tipologia d’indicadors i mesures. L’indicador com a eina de planificació.

Tema 31. L’anàlisi de problemes i la presa de decisions. Anàlisi de les causes. Tècniques de decisió. Anàlisi d’alternatives, prioritats, oportunitats i riscos. Anàlisi de solucions. Desenvolupament del pla d’acció.

6. ANÀLISI I ESTUDIS

Tema 32. Mètodes d’estudi i recerca. Anàlisi quantitativa, anàlisi qualitativa. Anàlisi de dades. Avaluació.

Tema 33. Tècniques per a l’obtenció de la informació. Informació individual, informació massiva. El qüestionari i l’enquesta. Altres mètodes de recollida d’informació.

Tema 34. L’entrevista. Tipologia d’entrevistes. Utilitats de l’entrevista: estudis, selecció, avaluació. Fases. Tècniques.

Tema 35. L’informe tècnic. Gestió i tractament de la informació. Fases de la comunicació escrita.

Tema 36. El servei públic orientat a la ciutadania. Anàlisi de les expectatives. Anàlisi de la demanda. Avaluació de la satisfacció de les persones usuàries.

7. GESTIÓ DEL POTENCIAL HUMÀ

Tema 37. Els grups de millora. Metodologia de treball. Fases. Productes.

Tema 38. Direcció d’equips. Els equips de treball. Etapes de desenvolupament d’un equip. Tipus de direcció. El lideratge lateral. Elements i recursos del lideratge lateral. La motivació. La gestió dels conflictes. La direcció per objectius.

Tema 39. Planificació i gestió del temps. Els lladres del temps. Planificació. Les reunions. Procés i fases d’una reunió. Tipus de reunions. Els rols. La direcció de reunions participatives.

Tema 40. La comunicació interpersonal. La comunicació assertiva. L’escolta activa. La persuasió. La negociació. La comunicació dins de l’organització. Elements bàsics de la comunicació. Les barreres comunicatives i la teoria del rumor. Planificació de la comunicació dins l’organització.

Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso