Libros > Ciencias Humanas > Turismo > Promoción e venda de servizos turísticos : comercialización de servizos turísticos
Portada de Promoción e Venda de Servizos Turísticos : Comercialización de Servizos Turísticos

Promoción e Venda de Servizos Turísticos : Comercialización de Servizos Turísticos

Autores:Cabarcos Novás, Noelia;
Categoría:Turismo
ISBN: 9788498391541
Ideaspropias Editorial nos ofrece Promoción e Venda de Servizos Turísticos : Comercialización de Servizos Turísticos en gallego, disponible en nuestra tienda desde el 26 de Noviembre del 2009. Amplia tus conocimientos con este libro de ciencias humanas, perfectamente adaptado para todos los lectores por su cuidado contenido. Este libro cuenta con un total de 196 páginas , unas dimensiones de 24x17 cm (1ª ed., 1ª imp.).
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Argumento de Promoción e Venda de Servizos Turísticos : Comercialización de Servizos Turísticos

Promoción e Venda de Servizos Turísticos é un dos módulos pertencentes á cualificación profesional de Venda de Servizos e Produtos Turísticos, o cal forma parte da familia profesional de Hostalaría e Turismo.

O obxectivo deste módulo é vender servizos turísticos e viaxes. 01 O turismo e a estrutura do mercado turístico
1.1. Introdución
1.2. Concepto e clasificación
1.2.1. Concepto de turismo
1.2.2. Evolución histórica do fenómeno turístico
1.2.3. O sistema turístico. Partes ou subsistemas
1.3. A demanda e a oferta turística española
1.3.1. A demanda turística. Tipos e factores que determinan a demanda turística individual e agregada
1.3.2. A oferta turística. Compoñentes da oferta turística
1.4. Análise da oferta e comportamento da demanda turística
1.4.1. A demanda turística española: destinos e produtos asociados
1.4.2. A demanda internacional: destinos relevantes e produtos asociados
EXERCICIO 1
SOLUCIÓNS
1.5. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 1
SOLUCIÓNS

2 Principais destinos turísticos nacionais e internacionais
2.1. Introdución
2.2. Análise da composición do produto turístico de base territorial. Recursos de atracción, infraestruturas e estruturas, servizos e actividades complementarias
2.3. Características e análise comparativa dos principais destinos turísticos
2.3.1. Destinos turísticos españois
2.3.2. Destinos turísticos internacionais
EXERCICIO 2
SOLUCIÓNS
2.4. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 2
SOLUCIÓNS

3 A distribución turística
3.1. Introdución
3.2. Concepto e clasificación
3.2.1. Concepto de distribución e servizos
3.2.2. Características diferenciais da distribución turística
3.2.3. Intermediarios turísticos
3.2.4. Procesos de distribución dos diferentes servizos e produtos turísticos
3.3. As axencias de viaxes
3.3.1. Concepto
3.3.2. Funcións que realizan
3.3.3. Clasificación das axencias de viaxes
3.3.4. Estruturas organizativas das distintas axencias de viaxes
3.3.5. Normativas e regulamentos que rexen a actividade das axencias de viaxes
3.4. As centrais de reservas. Tipos e características
3.5. Os Sistemas Globais de Distribución (GDS). Estrutura e funcionamento
3.6. Análise da distribución turística no mercado nacional e internacional
3.7. Análise das motivacións turísticas e dos produtos turísticos derivados
3.8. A distribución turística na Internet
EXERCICIO 3
SOLUCIÓNS
3.9. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 3
SOLUCIÓNS

4 A venda de aloxamento
4.1. Introdución
4.2. A hostalaría
4.2.1. Conceptos xerais
4.2.2. Modalidades de aloxamento turístico
4.3. Relacións entre as empresas de aloxamento e as axencias de viaxes
4.3.1. Acordos e contratos
4.3.2. Tipos de retribución na venda de aloxamento
4.4. Fontes informativas da oferta de aloxamento
4.5. Reservas directas e indirectas. Configuracións da canle na venda de aloxamento
4.6. Tipos de tarifas e condicións de aplicación
4.7. Bono ou voucher
4.8. Principais provedores de aloxamento: cadeas hoteleiras e centrais de reserva
EXERCICIO 4
SOLUCIÓNS
4.9. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 4
SOLUCIÓNS

5 A venda de transporte
5.1. Introdución
5.2. Os medios de transporte. Tipos e características
5.2.1. O transporte aéreo
5.2.2. O transporte marítimo
5.2.3. O transporte ferroviario
5.2.4. O transporte terrestre
5.3. O transporte aéreo regular
5.3.1. Tipos de viaxes aéreas
5.3.2. Tarifas nacionais e internacionais
5.3.3. Fontes informativas do transporte aéreo regular
5.3.4. Emisión de pasaxes aéreas. Outros documentos de tráficos
5.3.5. Principais compañías aéreas
5.4. O transporte marítimo regular
5.4.1. Tarifas
5.4.2. Sistema de emisión e reserva de pasaxes
5.5. O transporte ferroviario
5.5.1. Tarifas
5.5.2. Sistemas de emisión e reserva de pasaxes
5.6. O transporte regular por estrada
5.7. Códigos dos principais aeroportos mundiais
EXERCICIO 5
SOLUCIÓNS
5.8. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 5
SOLUCIÓNS

6 A venda de viaxes combinadas
6.1. Introdución
6.2. O produto turístico integrado
6.2.1. Tipos de viaxes combinadas
6.2.2. Os cruceiros
6.2.3. Tendencias do mercado
6.2.4. Procedementos de reservas. Emisión de bonos e formalización de contratos de viaxes combinadas
6.3. Os tour operadores
6.3.1. Principais tour operadores nacionais e internacionais
6.3.2. Relacións entre tour operadores e axencias de viaxes polo miúdo. Termos de retribución
EXERCICIO 6
SOLUCIÓNS
6.4. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 6
SOLUCIÓNS

7 Outras vendas e servizos das axencias de viaxes
7.1. Introdución
7.2. A venda de autos de aluguer. Tarifas e bonos
7.3. A venda de seguros de viaxe e contratos de asistencia na viaxe
7.4. A venda de excursións
7.5. Información sobre requisitos aos viaxeiros internacionais
7.6. Xestión de visados e outra documentación requirida para as viaxes
7.7. Aplicación de cargos por xestión
EXERCICIO 7
SOLUCIÓNS
7.8. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 7
SOLUCIÓNS

8 Utilización de terminais de GDS e de aplicacións informáticas de xestión de axencias de viaxes
8.1. Introdución
8.2. Aspectos básicos dos GDS
EXERCICIO 8
SOLUCIÓNS
8.3. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 8
SOLUCIÓNS

9 Comunicación, atención ao cliente, técnicas de vendas e negociación nas entidades de distribución turística
9.1. Introdución
9.2. A comunicación interpersoal
9.2.1. O proceso da comunicación
9.2.2. A comunicación non-verbal
9.2.3. A comunicación telefónica
9.3. A atención ao cliente
9.3.1. Actitude positiva e actitude pro-activa. A empatía
9.3.2. Necesidades humanas e motivación. O proceso decisorio
9.3.3. As expectativas dos clientes
9.3.4. Tipoloxía de clientes
9.4. Técnicas de vendas e negociación
9.4.1. A negociación
9.4.2. Tratamento de reclamacións, queixas e situacións conflitivas
9.4.3. Normas deontolóxicas, de conduta e de imaxe persoal dos profesionais das axencias de viaxes e doutras entidades de distribución turística
EXERCICIO 9
SOLUCIÓNS
9.5. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 9
SOLUCIÓNS

10 A mercadotecnia e a promoción de vendas nas entidades de distribución turística
10.1. Introdución
10.2. Mercadotecnia
10.2.1. Concepto de mercadotecnia
10.2.2. Segmentación do mercado. O mercado obxectivo
10.2.3. A mercadotecnia mix
10.2.4. O plan de mercadotecnia. Características
10.2.5. Mercadotecnia directa. Técnicas
10.3. Plans de promoción de vendas
10.3.1. A promoción de vendas nas axencias de viaxes
10.3.2. Normativa legal sobre bases de datos persoais
10.3.3. Deseño de soportes para o control e análise das actividades de promoción de vendas
10.3.4. Decisores e prescritores
10.4. O merchandising
EXERCICIO 10
SOLUCIÓNS
10.5. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 10
SOLUCIÓNS

APÉNDICE I

APÉNDICE II

ANEXO I

ANEXO II

RESUMO

EXAME

BIBLIOGRAFÍA

Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso