Entre as axencias existen dúas formas de contabilizar os ingresos, considerando como ingreso só o conxunto de comisións que percibe a axencia polos distintos servizos prestados, ou incluíndo na cifra de ingresos o importe total do servizo, é dicir, o prezo de venda deste.
Este manual pretende, de forma clara e sinxela, aproximar ao lector aos procesos económico-administrativos nas axencias de viaxes.
'Proceso Económico-Administrativo nas Axencias de Viaxes' é un dos módulos pertencente á cualificación profesional de 'Venda de Servizos e Produtos Turísticos', o cal forma parte da familia profesional de 'Hostalaría e Turismo' Esa cualificación recolle todos os seus contidos e obxectivos, seguindo as directrices marcadas polo Sistema Nacional de Cualificacións. 2 Procesos administrativos en axencias de viaxes e outras entidades de distribución turística 3 Procedementos de almacenamento, reposición e control de documentos propios e externos 4 Procedementos derivados das relacións económicas con clientes 5 Xestión de tesouraría e control de contas de caixas e bancos 6 Utilización de programas informáticos de xestión interna (back office) de axencias de viaxes APÉNDICE RESUMO EXAME BIBLIOGRAFÍA
1.1. Introdución
1.2. Contabilidade e matemáticas comerciais1.2.1. Concepto e obxectivos da contabilidade
1.2.2. Os libros de contabilidade
1.2.3. O Plan Xeral de Contabilidade
1.2.4. O proceso contábel básico e a tesouraría nas axencias de viaxes
1.2.5. As contas
1.2.6. As contas anuais
1.2.7. O patrimonio
1.2.8. Os impostos. A súa liquidación
1.2.9. Os dereitos de cobramento
1.2.10. As amortizacións. As provisións
1.2.11. Instrumentos de aboamento nas operacións comerciais
1.2.12. Contas correntes
1.2.13. Créditos
1.3. Estatística básica
EXERCICIO 1
SOLUCIÓNS
1.4. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 1
SOLUCIÓNS
2.1. Introdución
2.2. Material de xestión nunha axencia de viaxes
2.2.1. Material de xestión interna
2.2.2. Material de xestión externa
2.3. Procesos administrativos internos nas axencias de viaxes
2.3.1. Procesos administrativos derivados da venda de aloxamento
2.3.2. Procesos administrativos derivados da venda de transporte regular
2.3.3. Procesos administrativos derivados da venda de transporte marítimo
2.3.4. Procesos administrativos derivados da venda de transporte ferroviario
2.3.5. Procesos administrativos derivados da venda de produtos de tour operadores e outros comerciantes por xunto
2.4. Aplicación de procedementos de xestión documental
2.5. Control de correspondencia
EXERCICIO 2
SOLUCIÓNS
2.6. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 2
SOLUCIÓNS
3.1. Introdución
3.2. Xestión de almacén
3.3. Xestión de inventarios
3.4. Control de existencia de documentos
EXERCICIO 3
SOLUCIÓNS
3.5. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 3
SOLUCIÓNS
4.1. Introdución
4.2. Tipos de pagamento
4.2.1. O pagamento ao contado
4.2.2. O pagamento aprazado. O financiamento externo
4.3. Anticipos e depósitos
4.4. As devolucións por servizos non prestados
4.5. Control de contas de crédito
4.5.1. Cobramento e reintegro a clientes
4.5.2. Procedementos ante impagamentos
EXERCICIO 4
SOLUCIÓNS
4.6. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 4
SOLUCIÓNS
5.1. Introdución
5.2. Métodos máis utilizados na xestión da tesouraría
5.3. Lexislación vixente aplicábel á xestión de contas de caixas e bancos
5.3.1. Normativa reguladora da compra de moeda estranxeira. Documentación e rexistro das operacións
5.4. Os documentos de pagamento
5.4.1. Identificación e diferenciación
5.4.2. Formalización de impresos administrativos precontábeis e contábeis
5.5. Realización de controis de caixa
5.6. Análise de extractos de contas bancarias
5.7 Análise das medidas de seguranza relacionadas coa documentación contábel e o efectivo
EXERCICIO 5
SOLUCIÓNS
5.8. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 5
SOLUCIÓNS
6.1. Introdución
6.2. Programas informáticos de xestión
6.2.1. Programas informáticos de xestión externa
6.2.2. Programas informáticos de xestión interna
6.3. A xestión vía Internet
6.4. Sistemas Computadorizados de Reservas
EXERCICIO 6
SOLUCIÓNS
6.5. Resumo de contidos
AUTOAVALIACIÓN 6
SOLUCIÓNS