Libros > Ciencias Humanas > Sociología > No logo : el poder de les marques
Portada de No Logo : el Poder de Les Marques

No Logo : el Poder de Les Marques

Autores:Klein, Naomi;
Categoría:Sociología
ISBN: 9788496863514
labutxaca nos ofrece No Logo : el Poder de Les Marques en catalán, disponible en nuestra tienda desde el 01 de Enero del 2008. Amplia tus conocimientos con este libro de ciencias humanas, perfectamente adaptado para todos los lectores por su cuidado contenido. Este libro cuenta con un total de 736 páginas , unas dimensiones de 18x12 cm (1ª ed., 2ª imp.).
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Argumento de No Logo : el Poder de Les Marques

En aquest assaig lúcid i valent, Naomi Klein explica la raó per la qual amplis sectors de la societat estan començant a sentir un fort rebuig per les grans marques. Des de les botigues de roba més luxoses de les grans ciutats fins a certs tallers d'Indonèsia, on treballar es converteix en una degradació; des dels grans centres comercials dels Estats Units fins als quarters dels activistes que atempten contra les tanques publicitàries o els pirates informàtics que han declarat la guerra a les multinacionals que violen els drets humans a l'Àsia, de mica en mica comprendrem la dimensió de la tragèdia que s'amaga darrere de les grans marques. Naomi Klein desemmascara la «nova economia» i ens mostra de quina manera ha incomplert tot el que prometia.0
Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso