Encuadernación: Carpeta
La música és tractada com un fet vivencial i integrador a partir del qual els alumnes, a banda d'aprendre'n el llenguatge, desenvolupen les múltiples capacitats cognitives. Les cançons, les audicions, les danses i les creacions de l'alumnat estimulen les tres competències musicals essencials: escoltar, interpretar i crear. Unitat 2 CADA OVELLA AL SEU CORRAL Unitat 3 TU A MURA I JO A NOVA YORK Unitat 4 QUINA ANIMALADA! Unitat 5 FLORS I VIOLES Unitat 6 VIATGES SONORS Repertori Programació
Les dinàmiques d'intensitat. La negra, el silenci de negra, les dues corxeres.
Les notes Sol, Mi i La. L'acord. L'orquestra
La blanca. El compàs binari. L'estructura de rondó. El cor infantil. El violí
Els sons de l'entorn. El temps fort i el temps dèbil. La nota Do
La nota Fa. Les variacions melòdiques. El cor mixt. El clarinet
Les quatre semicorxeres. La nota Re. La línia divisòria. La doble barra final.
La veu parlada i la veu cantada
El tempo lent, andante i ràpid. Les dinàmiques d'intensitat.
El timbre dels instruments. La tuba
Cançons, audicions i danses