Libros > Mirant el món a través dels números (Ebook)
Portada de Mirant el Món a Través Dels Números (ebook)

Mirant el Món a Través Dels Números (ebook)

Autor:;
Categoría:
ISBN: EB9788497798594
Pagès editors, S.L. nos ofrece Mirant el Món a Través Dels Números (ebook) en catalán, disponible en nuestra tienda desde el 30 de Noviembre del 2009.
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Argumento de Mirant el Món a Través Dels Números (ebook)

Mirant el món a través dels números planteja, amb una lectura amena, una aproximació teòrica i pràctica a la matemàtica intuïtiva infantil i a la matemàtica formal escolar, establint un nexe entre elles: com els nens i les nenes entenen i empren els números per a organitzar l'espai de Paula; com els usen en els seus diferents jocs; quin significat tenen per a ells i elles els números que són a la societat (la loteria, els números de les sabates, els tiquets de compra, l'entrada del cinema...); com mitjan~ant l'estadística expliquen fenòmens del seu entorn (l'oratge, les temperatures, la caiguda de les dents, la incidència d'una epidèmia de grip a la classe...) per poder entendre millor el món. Es tracta d'una proposta d'alfabetització matemàtica per a l'educació infantil centrada en aspectes quotidians, que té com a objectiu fonamental una educació basada en la comprensió i la integració del món infantil en la realitat.0Introducció: El grup de treball Xucurruc PRIMERA PART: PER COMENÇAR A ENTENDRE’NS 1. Les sensacions i els sentiments al voltant de la matemàtica 2. El sistema de numeració 2.1. Evolució històrica de la numeració 2.2. Característiques del nostre sistema de numeració 2.3. Els números en el context social 2.4. Els coneixements infantils sobre el número i la numeració 2.5. Conclusió 3. Els continguts matemàtics en el currículum d’infantil 3.1. La proposta curricular en el marc de la LOGSE 3.2. Una proposta matemàtica curricular tradicionalista en infantil 3.3. Una proposta curricular alternativa 4. El plantejament didàctic per a l’aprenentatge del sistema numèric 4.1. Els números significatius i funcionals 4.2. El número en el context organitzador de l’aula 4.3. Conclusions 5. L’avaluació 5.1. Tipus d’avaluacions 5.2. Proves d’avaluació concretes 5.3. Graelles de registre SEGONA PART: PER COMENÇAR A PRACTICAR Introducció: les experiències d’aula 6. Organització de la classe 6.1. Introducció 6.2. Organitzem l’espai de la classe 6.3. L’arribada de l’alumnat 6.4. Iniciem les activitats organitzatives: les rutines 6.5. Altres activitats matemàtiques 6.6. L’hora del pati 6.7. Conclusions 7. La numeració com a un element de coneixement del medi 7.1. Característiques de l’ambient i de l’espai d’aprenentatge 7.2. Com iniciem la tasca 7.3. Les diferents experiències sobre numeració 7.4. Conclusions 8. Com utilitzem els jocs per a construir idees sobre la numeració 8.1. La numeració en els jocs de taula 8.2. Els jocs de punteria 8.3. Altres jocs que vam realitzar 8.4. Conclusions 9. Com usem els números per aprendre coses: l’estadística 9.1. Dinàmica metodològica seguida 9.2. Experiències desenvolupades 9.3. Nivells evolutius observats 9.4. Refl exions més enllà de les activitats 9.5. A manera de conclusions Bibliografia

Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso