Libros > Màrqueting i aplicació de la comunicació en la música popular (Ebook)
Portada de Màrqueting I Aplicació de la Comunicació en la Música Popular (ebook)

Màrqueting I Aplicació de la Comunicació en la Música Popular (ebook)

Categoría:
ISBN: EB9788490641576
Editorial UOC, S.L. nos ofrece Màrqueting I Aplicació de la Comunicació en la Música Popular (ebook) en catalán, disponible en nuestra tienda desde el 26 de Marzo del 2014.
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Argumento de Màrqueting I Aplicació de la Comunicació en la Música Popular (ebook)

Aquest llibre és un manual sobre com la comunicació, estratègica i en relació amb el màrqueting, pren forma al servei de la música. Els conjunts musicals, i més concretament, els músics de la música popular -el pop i el rock, principalment-, en tant que creadors d'una obra artística, són els primers interessats en què la seva obra pugui ser coneguda, compartida i gaudida pels públics. És així com el màrqueting pot esdevenir una font d'orientació des d'on encarar la seva activitat artística i la comunicació, a partir dels seus principis, eines i estratègies -des de les més convencionals fins a les recents formes de promoció digital- es presenta al seu servei. La comunicació i el màrqueting, així, desenvolupen part del seu potencial per afavorir a l'àmbit social, econòmic i artístic que és la música popular.0

Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso