Libros > Libros de texto > Libros de Texto ESO > Llengua i literatura. 3 ESO. Clau Construïm
Portada de Llengua I Literatura. 3 Eso. Clau Construïm

Llengua I Literatura. 3 Eso. Clau Construïm

Autores:
Categoría:Libros de Texto ESO
ISBN: 9788466142366
Editorial Cruïlla, S.A nos ofrece Llengua I Literatura. 3 Eso. Clau Construïm en catalán, disponible en nuestra tienda desde el 01 de Mayo del 2017. Prepárate para tu futuro con este libro de texo perfectamente adaptado para tu aprendizaje por su cuidado temario. Este libro cuenta con un total de 256 páginas , unas dimensiones de 29x23 cm (1).
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Argumento de Llengua I Literatura. 3 Eso. Clau Construïm

CONSTRUÏM és un nou projecte educatiu:Global, que recorre totes les etapes educatives i seqüencia els continguts de tots els cursos establint ponts des d'Infantil fins a Batxillerat. Basat en un model sòlid d'educació en valors, en l'eix del qual es troba l'alumne i la millora dels seus resultats a través de l'atenció als diferents ritmes i estils d'aprenentatge. Un projecte que neix des de la vocació de servei i suport al mestre en la seva tasca, i el dota dels recursos idonis per al seu dia a dia. I que és el reflex del nostre compromís amb l'educació a través de la introducció flexible de noves metodologies i tecnologia eficaces per a la millora de la qualitat educativa.Les claus de CONSTRUÏM:Comprendre per a aprendre: Perquè la comprensió és la clau de l'aprenentatge, es desenvolupen diferents mecanismes que ajuden l'alumne a interioritzar i integrar els continguts: contextualització dels continguts, activitats pràctiques i pròximes i aprenentatge basat en l'experiència.Construcció del propi aprenentatge: L'alumne inicia el seu aprenentatge a través d'activitats de caràcter manipulatiu.Atenció als diferents ritmes i estils d'aprenentatge: propostes específiques d'atenció a la diversitat per a cada unitat didàctica. Els materials desenvolupats per a atendre la diversitat dels alumnes i els programes específics que s'hi ofereixen adapten els continguts als diferents nivells i estils d'aprenentatge, i possibiliten així l'educació personalitzada. Recursos específics, propostes de repàs, reforç i ampliació, generador de proves i Construïm Digital.Suport al mestre: Recursos pràctics i eficaços que faciliten el treball diari a l'aula.Innovació metodològica: programes d'innovació que es poden integrar d'una manera natural en la dinàmica habitual de l'aula al ritme i l'abast que cada mestre i centre desitgen: Aprenentatge cooperatiu, Aprendre a pensar i Intel·ligències múltiples.Aprendre a ser i a conviure: El projecte Construïm dóna un nou impuls a l'educació en valors, i li atorga un paper protagonista.0U1. Cada llibre, un mónEl text narratiu | Taller de comunicació | Lectura | Els sons i les grafies. Els diftongs i els hiats | Les classes de paraules | El substantiu i l'adjectiu | Les estratègies digitals de cerca lèxica | L'origen de la llengua | Què has après? | Posa't a provaU2. Creem i vivimEl text poètic | Taller de comunicació | Lectura | L'accentuació i la dièresi | Els determinants. Els pronoms personals| Els pronoms febles |La derivació | De la llengua medieval als nostres dies | Què has après? | Posa't a provaU3. Estimat planetaEl text teatral | Taller de comunicació | Lectura | L'apòstrof. La contracció | Les preposicions i els adverbis| La doble negació|La composició | Les llengües i la sociolingüística | Què has après? | Posa't a provaEntrena't 1: Concurs literariU4. Llaços d'amistatEl text periodístic | Taller de comunicació | Lectura | Les grafies p/b, t/d i c/g en posició final. Les grafies b i v | El verb: els morfemes verbals. Les conjuncions verbals | Les formes perifràstiques |Els sinònims i els antònims |Llengües en contacte | Què has après? | Posa't a provaU5. La mesura de la ciènciaEl reportatge. La crònica | Taller de comunicació | Lectura | Les grafies de la s sonora i la s sorda | Les formes no personals del verb | El participi i l'infinitiu |Els camps semàntics i les famílies lèxiques |El bilingüisme i la diglòssia| Què has après? | Posa't a provaU6. Treballar és un dretEl text argumentatiu | Taller de comunicació | Lectura | Les grafies g, j, tg i tj | Les parts de l'oració. Els tipus d'oració | L'oració |Les locucions, les frases fetes i els refranys | El conflicte lingüístic i la normalització lingüística| Què has après? | Posa't a provaEntrena't 2: El valor del coneixement lliureU7. IntercanvisL'entrevista | Taller de comunicació | Lectura | Les grafies x, ix, tx i ig | Els complements i la substitució pronominal | Els pronoms febles | Les abreviacions: les abreviatures, les sigles, els acrònims i els símbols|Les varietats de la llengua| Què has après? | Posa't a provaU8. Consumidors responsablesEl text expositiu | Taller de comunicació | Lectura | Les consonants laterals. Les consonants nasals | L'oració composta: la coordinació i la juxtaposició | Les conjuncions copulatives i disjuntives |El significat i el sentit | La variació diatòpica o geogràfica | Què has après? | Posa't a provaU9. Iguals en la diversitatEl text cientificotècnic | Taller de comunicació | Lectura | Els signes de puntuació | L'oració composta: la subordinació | Els nexes subordinats bàsics | Els neologismes | Les variacions d'ús. Els registres| Què has après? | Posa't a provaEntrena't 3: La ciència des de casaLiteratura. Del Renaixement a la Il·lustració1. Segle XVI: el Renaixement2. Segle XVII: el Barroc3. Segle XVIII: la Il·lustracióAnnexos
Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso