Argumento de Lingua 2 Primaria: Caderno de Traballo. Primer Trimestre
Encuadernación: Rústica
Colección: Celme
Comunidad Autónoma: Galicia
Cuaderno del alumno
En Xerme Edicións sabemos que educar é facer crecer. A educación, como o celme, nutre, é a esencia, xera vida e está en constante renovación. Presentámosche Celme: un proxecto global para todas as etapas educativas sustentado nun sólido modelo de educación en valores, en cuxo eixe está o alumno. Un proxecto que nace desde a vocación de servizo e apoio ao profesor na súa tarefa, dotándoo dos recursos idóneos para o seu día a día. É o reflexo do noso compromiso coa educación a través da introdución flexible de novas metodoloxías e tecnoloxías eficaces para a mellora da calidade educativa. As claves de Celme: - COMPRENDER PARA APRENDER: Porque a comprensión é a clave da aprendizaxe, en Celme desenvólvense diferentes mecanismos que axudan ao alumno a interiorizar e integrar os contidos: contextualización dos contidos, actividades prácticas e próximas e aprendizaxe experiencial. - CONSTRUCIÓN DA PROPIA APRENDIZAXE: O alumno inicia a súa aprendizaxe a través de actividades de carácter manipulativo. - ATENCIÓN AOS DISTINTOS RITMOS E ESTILOS DE APRENDIZAXE: propostas específicas de atención á diversidade para cada unidade didáctica. Os materiais desenvolvidos para atender a diversidade dos alumnos e os programas específicos que se ofrecen adaptan os contidos aos distintos niveis e estilos de aprendizaxe, posibilitando así a educación personalizada. - APOIO AO PROFESOR: Recursos prácticos e eficaces que facilitan o traballo diario na aula. - INNOVACIÓN METODOLÓXICA: programas de innovación que poden integrarse dun modo natural na dinámica habitual da aula ao ritmo e alcance que cada profesor e centro desexen: Aprendizaxe cooperativa, Aprender a pensar e Intelixencias múltiples. - APRENDER A SER E A CONVIVIRA: O proxecto Celme dá un novo impulso á educación en valores, outorgándolle un papel protagonista. Todas as unidades conceptualízanse arredor dun valor, seguindo unha programación a través das diferentes etapas1Unidade 1 Comprensión lectora A listaExpresión escrita Organizar información: a listaVocabulario O abecedarioGramática A palabra e a sílabaOrtografía As maiúsculas e o punto
Unidade 2 Comprensión lectora O esquemaExpresión escrita Planificar textos: o esquemaVocabulario O dicionarioGramática Os nomes comúns e propiosOrtografía A maiúscula despois de punto, de interrogación e de exclamaciónLiteratura As fábulas
Unidade 3 Comprensión lectora O borradorExpresión escrita Revisar textos: o borradorVocabulario As palabras compostasGramática Os nomes individuais e colectivosOrtografía A coma
Unidade 4 Comprensión lectora As definiciónsExpresión escrita Escribir definiciónsVocabulario As palabras polisémicasGramática Os posesivosOrtografía Palabras con x e sLiteratura Os caligramasXoga e practica (repaso trimestral)