Argumento de La - Comunicacio I Atencio Al Client
Components del Projecte Llibre de lalumne CEO professor Punts Clau Llibre traduït al català i adaptat en la present edició al currículum de Catalunya. El mòdul de Comunicació i atenció al client és comú a Administració i finances de Grau Superior i a Assistència a la direcció de Grau Superior. El projecte conté explicacions, casos pràctics i activitats plantejades des duna perspectiva el més adaptada possible a la futura realitat laboral de lalumnat. El llibre inclou gran quantitat de pràctiques pensades per utilitzar Internet, tant com a font dinformació com a eina de treball. Inclou activitats del tipus role play per permetre que lalumnat es familiaritzi al màxim amb el seu futur exercici laboral, principalment a làrea datenció al client. El llibre de lalumne utilitza un llenguatge clar i senzill, amb explicacions concises però rigoroses. Fem servir esquemes i taules, sempre que ens ha estat possible, per presentar els continguts als alumnes de forma clara i estructurada. El llibre no és massa extens, per tal dextractar el més essencial per lalumnat i els docents.0Unitat formativa 1. Processos de comunicació oral a lempresa i atenció al client 1. Les organitzacions empresarials 2. El procés de comunicació 3. La comunicació en lempresa 4. La comunicació no verbal 5. La comunicació oral 6. La comunicació telefònica Unitat formativa 2. Processos de comunicació escrita a lempresa i atenció al client 7. La comunicació escrita en lempresa 8. El departament datenció al client 9. El servei postvenda Unitat formativa 3. Gestió documental, arxiu i registre 10. El tractament de la informació