Argumento de Investigació de Mercat. Una Mirada Integradora
La investigació de mercat és molt més que preguntar a la gent el que espera duna marca o un producte. Implica una tenir una determinada visió sobre la societat de consum en la que vivim, entendre els complexes processos de decisió en els que ens endinsem cada dia i dominar les diferents eines disponibles per donar sentit a les emocions, les opinions i els comportaments de lhomo consumus. La investigació de mercat és, en essència doncs, investigació cultural. Una mirada critica, lúcida i estructurada a la vida quotidiana de la pràctica totalitat de les societats humanes. Una disciplina en permanent evolució, la mateixa que la de la societat de consum on vivim. Investigació de mercat. Una mirada integradora vol adreçar tots aquests temes des duna perspectiva que faci convergir les aportacions de la psicologia, la sociologia i leconomia en un corpus teòric i pràctic actual. Però, per sobre de tot, busca oferir una perspectiva que reconegui el paper determinant de lindividu, el consumidor, i que el situï en el centre del joc de forces de la societat de consum.0