Libros > Ciencias Técnicas > Arquitectura > EL PAISATGE COMERCIAL DE LA CIUTAT. Lletres, formes i colors en la retolació de comerços de Barcelona
Portada de El Paisatge Comercial de la Ciutat. Lletres, Formes I Colors en la Retolació de Comerços de Barcelona

El Paisatge Comercial de la Ciutat. Lletres, Formes I Colors en la Retolació de Comerços de Barcelona

Autor:Satué, Enric;
Categoría:Arquitectura
ISBN: 9788449310348
Ediciones Paidós Ibérica nos ofrece El Paisatge Comercial de la Ciutat. Lletres, Formes I Colors en la Retolació de Comerços de Barcelona en catalán, disponible en nuestra tienda desde el 03 de Abril del 2001. Amplia tus conocimientos con este libro de ciencias técnicas, perfectamente adaptado para todos los lectores por su cuidado contenido. Este libro cuenta con un total de 220 páginas , unas dimensiones de 24x17 cm (1ª ed., 1ª imp.).
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Argumento de El Paisatge Comercial de la Ciutat. Lletres, Formes I Colors en la Retolació de Comerços de Barcelona

El famós dictamen del filòsof Jürgen Habermas, segons el qual el skyline de les ciutats ja no el dissenya l’arquitectura, sinó la retolació comercial i els anuncis de neó, toca el punt feble d’una gravíssima patologia urbana. D’altra banda, l’urbanisme contemporani compromès a sanejar el creixement metropolità, considera avui que la informació definirà, molt probablement, la ciutat futura. En aquest cas, caldrà comptar amb el disseny gràfic, perquè una part molt significativa d’aquesta informació —entre la qual, sens dubte, s’hi troba la retolació comercial— l’haurà de menester per ser eficaç i competitiva, sense renunciar per això a la seva desitjable qualitat estètica. Tanmateix, una vegada enfrontats a aquesta responsabilitat, com es podria programar la regeneració dels paisatges tipogràfics, pictogràfics i cromàtics actuals, culturalment empobrits, visualment contaminats i cívicament salvatges? D’una manera ben senzilla: rastrejant la sàvia tradició històrica, rehabilitant la malgirbada condició informativa —i no publicitària— dels rètols comercials de les nostres ciutats i recuperant, en fi, la molt noble categoria del bon gust.0
Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso