Este manual desarrolla los contenidos del módulo profesional de Comunicación Empresarial y Atención al Cliente. El libro se compone de dieciséis capítulos, cada uno de los cuales contiene actividades de ampliación referidas al contenido de la unidad. Incluye además una gran cantidad de ejemplos, ejercicios prácticos y actividades. 1. La comunicació empresarial.
2. Organització de l´empresa.
3. La comunicación escrita a l´empresa. Les comunicacions breus.
4. La comunicación escrita a l´empresa. La carta comercial.
5. Altres documents dús a l´empresa i les Administracions Públiques.
6. Mitjans i equips ofimátics i telemátics. El correu electrónic.
7. La correspondencia. El servei de correus.
8. Sistemes d´ordenació i clasificació documental I.
9. Sistemes d´ordenació i clasificació documental II.
10. Arxivament de la información en suport paper.
11. Arxivament de la información en suport informátic.
12. La comunicación oral.
13. Reconeixement de les necessitats dels clients.
14. Atyenció de consultes, queixes i reclamacions.
15. Potenciació de la imatge de l´empresa .
16. Aplicació de procedimentsde qualitat en l´atenció al client.