Libros > Ciencias Humanas > Sociología > Com m"han pogut convèncer? : les dimensions socials i culturals de la persuasió
Portada de Com M"han Pogut Convèncer? : Les Dimensions Socials I Culturals de la Persuasió

Com M"han Pogut Convèncer? : Les Dimensions Socials I Culturals de la Persuasió

Autor:Kristine Muñoz;
Categoría:Sociología
ISBN: 9788497884907
Editorial UOC, S.L. nos ofrece Com M"han Pogut Convèncer? : Les Dimensions Socials I Culturals de la Persuasió en catalán, disponible en nuestra tienda desde el 01 de Diciembre del 2011. Amplia tus conocimientos con este libro de ciencias humanas, perfectamente adaptado para todos los lectores por su cuidado contenido. Este libro cuenta con un total de 170 páginas , unas dimensiones de 21x15 cm (1ª ed., 1ª imp.).
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Argumento de Com M"han Pogut Convèncer? : Les Dimensions Socials I Culturals de la Persuasió

La persuasió te lloc a través de la personalitat, les emocions, les actituds, les percepciosn i duna gran varietat de trucs i de jocs mentals, que molts sovint ens influeixen sense saber-ho. Aquest llibre comença exposant les investigacions acadèmiques que shan dut a terme sobre els aspectes psicològics de la persuasió. A continuació, va més enllà de la perspectiva psicològica per augmentar que hi ha dos altres mitjans de persuasió: les forces socials i culturals, que en comptes dactuar dins dels individus ho fan en làmbit interpersonal. Aquestes forces, al meu entendre, ens persuadeixen amb la mateixa força i regularitat que si fossin internes però costen més de percebre si no les sabem detectar. Aquest llibre no pretén millorar la capacitat persuasiva del lector ni tampoc augmentar la seva resistència a les forces persuasives. Les qüestions ètiques i la seva relació amb les habilitats persuasives són presents al llarg de tot el llibre, alhora que sexploren les dimensions psicològiques, socials i culturals de la persuasió, per tal de que, de daquesta perspectiva conjunta, ens proporcionin un panorama més ampli sobre la complexitat de les influències interpersonals.0
Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso