Argumento de Caderno de Actividades Música, 2 Primaria
Encuadernación: Rústica
En Xerme Edicións sabemos que educar é facer crecer. A educación, como o celme, nutre, é a esencia, xera vida e está en constante renovación. Presentámosche Celme: un proxecto global para todas as etapas educativas sustentado nun sólido modelo de educación en valores, en cuxo eixe está o alumno. Un proxecto que nace desde a vocación de servizo e apoio ao profesor na súa tarefa, dotándoo dos recursos idóneos para o seu día a día. É o reflexo do noso compromiso coa educación a través da introdución flexible de novas metodoloxías e tecnoloxías eficaces para a mellora da calidade educativa.As claves de Celme:
- COMPRENDER PARA APRENDER: Porque a comprensión é a clave da aprendizaxe, en Celme desenvólvense diferentes mecanismos que axudan ao alumno a interiorizar e integrar os contidos: contextualización dos contidos, actividades prácticas e próximas e aprendizaxe experiencial.
- CONSTRUCIÓN DA PROPIA APRENDIZAXE: O alumno inicia a súa aprendizaxe a través de actividades de carácter manipulativo.
- ATENCIÓN AOS DISTINTOS RITMOS E ESTILOS DE APRENDIZAXE: propostas específicas de atención á diversidade para cada unidade didáctica. Os materiais desenvolvidos para atender a diversidade dos alumnos e os programas específicos que se ofrecen adaptan os contidos aos distintos niveis e estilos de aprendizaxe, posibilitando así a educación personalizada.
- APOIO AO PROFESOR: Recursos prácticos e eficaces que facilitan o traballo diario na aula.
- INNOVACIÓN METODOLÓXICA: programas de innovación que poden integrarse dun modo natural na dinámica habitual da aula ao ritmo e alcance que cada profesor e centro desexen: Aprendizaxe cooperativa, Aprender a pensar e Intelixencias múltiples.
- APRENDER A SER E A CONVIVIRA: O proxecto Celme dá un novo impulso á educación en valores, outorgándolle un papel protagonista. Todas as unidades conceptualízanse arredor dun valor, seguindo unha programación a través das diferentes etapas1Unidade 1. Escoitamos o que oímos
Unidade 2. Todos cantamos
Unidade 3. Prohibido non tocar
Unidade 4. Escribimos a música
Unidade 5. Inventamos músicas
Unidade 6. Movémonos coa música
Avaliación final