Llibre d'empresa que comparteix les estratègies i les tàctiques que expliquen l'èxit de les empreses que aconsegueixen generar més riquesa. No és fàcil crear una empresa, i menys encara aconseguir que sobrevisqui i creixi a mesura que passen els anys. Per avançar, les empreses han danar prenent decisions que els permetin trobar i ampliar el seu lloc al mercat. Aquestes decisions son com una partida descacs en la que el moviment estratègic de cada una de les peces, així com la jugada del contrincant et pot portar a guanyar o a perdre; o el seu equivalent dins el món de lempresa, mantenir-se a dins del mercat i obtenir beneficis; o desaparèixer. Lobjectiu principal daquest llibre és exposar factors clau que afavoreixen a que lèxit es mantingui al llarg dels anys. Exposa bones pràctiques en relació a lequip humà de lempresa, disseny i millora del model de negoci. Mostra les principals causes de fracàs empresarial. S'inclouen casos pràctics d'empreses de diferents sectors en la major part dels temes tractats per tal de poder visualitzar millor les propostes de millora que es realitzen.