L'experiència d'una escola que ens mostra com, des d'una perspectiva inclusiva, s'atenen les necessitats educatives de l'alumnat, tot donant criteris, orientacions i instruments per a la construcció d'escoles més compromeses.0L'escola com a sistema que aprèn. · L'àmbit institucional. Cultura i clima institucional. Un model d'atenció a la diversitat. El suport dins l'aula. · L'aula i el grup de referència. El paper de la tutora o el tutor. La col·laboració a l'aula. Les sessions compartides. El paper del mestre suport · L'alumne dins el grup. La personalització de l'ensenyament. La construcció de la identitat. Conèixer l'alumne. El pla personalitzat. Les sessions de tutorització. El seguiment compartit. L'avaluació dels plans personalitzats · L'Assessorament psicopedagògic. Funcions de l'assessorament. Prioritzar els àmbits d'intervenció. Actituds i estratègies.· Conclusions i propostes..· Bibliografia · Annex I: Instruments utilitzats en la recerca. Annex II: Instruments psicopedagògics: exemples concrets.
Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso